آتش سوزی گسترده بارانداز 50 هزار متری کالا در مشیریه

به گزارش مجله بای بلاگ، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حریق گسترده یک بارانداز 50 هزار متری کالا در خیابان مشیریه تهران اطلاع داد.

آتش سوزی گسترده بارانداز 50 هزار متری کالا در مشیریه

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره وقوع حریق در یک بار اندازه کالا در خیابان مشیریه گفت: این حادثه ساعتی پیش در یک بار اندازه 50 هزار متری در خیابان مشیریه محدوده شیرودی به وقوع پیوسته است.

وی اضافه نمود: 4 ایستگاه آتش نشانی همراه با خودرو های پشتیبانی و تجهیزات مورد احتیاج و پس از تماس با سامانه 125 به محل حادثه اعزام شدند و عملیات اطفای حریق از چند و طرف شروع شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به این که ده ها هزار حلقه لاستیک از خودرو های مختلف به صورت چسبیده و هم در این بار انداز قرار داشتند گفت: بخشی از این بار انداز به صورت کامل شعله ور شده بود و دود غلیظ مهر را فرا گرفت و نگرانی از انتقال آتش به بخش های دیگر وجود داشت که نیرو های آتش نشانی بلافاصله با استفاده از محلول آب و کف عملیات را شروع و شعله زنی صورت گرفت.

ملکی خاطر نشان کرد: تا این لحظه این حادثه هیچ مصدوم و یا تلفات جانی به همراه نداشته است و نیرو های آتش نشانی در حال ایمن سازی و لکه گیری محل هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7628

به "آتش سوزی گسترده بارانداز 50 هزار متری کالا در مشیریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی گسترده بارانداز 50 هزار متری کالا در مشیریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید