آیپد 10.8 اینچی و نسل جدید آیپد مینی در راه هستند

به گزارش مجله بای بلاگ، مینگ چی کو که مشهورترین تحلیلگر محصولات اپل محسوب می گردد، در جدیدترین گزارش خود در خصوص آیپدها و همچنین عینک هوشمند اپل اطلاعاتی را مطرح نموده است. بر اساس این گزارش، اپل در نیمه دوم سال 2020 از آیپد 10.8 اینچی رونمایی می نماید و در نیمه نخست 2021 هم می توانیم انتظار عرضه نسل جدید آیپد مینی را داشته باشیم که ظاهرا اندازه نمایشگر آن بین 8.5 تا 9 اینچ خواهد بود. به گفته آقای کو، برگ برنده این آیپدها قیمت مناسب به همراه تراشه همه فن حریف است که ظاهرا در این زمینه قرار است رویکرد نسل جدید آیفون SE تکرار گردد.

آیپد 10.8 اینچی و نسل جدید آیپد مینی در راه هستند

در حال حاضر، شرکت اپل تبلت آیپد 10.2 اینچی را با قیمت 329 دلار به فروش می رساند و کاربران برای خرید آیپد ایر 10.5 اینچی باید مبلغ 499 دلار بپردازند. هنوز معلوم نیست که آیا آیپد 10.8 اینچی به عنوان جانشین آیپد 10.2 اینچی انجام وظیفه خواهد نمود یا اینکه قرار است جای خالی آیپد ایر 10.5 اینچی را پر کند. در همین رابطه می توانیم به شایعاتی مبنی بر احتمال عرضه آیپد دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر هم اشاره کنیم.

در خصوص نسل جدید آیپد مینی هم جزییات خاصی مطرح نشده ولی اندازه نمایشگر آن قابل توجه است. اپل فعلا آیپد مینی را با نمایشگر 7.9 اینچی به فروش می رساند. این احتمال وجود دارد که اپل با کاهش حاشیه های نمایشگر این تبلت بتواند صفحه نمایش حدودا 9 اینچی را در بدنه نسبتا هم اندازه ای تعبیه کند. اگر اپل چنین کاری را انجام دهد، احتمالا شاهد ارائه حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر یا فیس آی دی خواهیم بود. باید خاطرنشان کنیم در سال 2019 اپل از نسل جدید آیپد مینی رونمایی کرد که از تراشه A12 بهره می برد.

در نهایت، آقای کو اعلام نموده که عینک هوشمند اپل در بهترین حالت در سال 2022 عرضه خواهد شد. ظاهرا ساخت این عینک اصلا کار ساده ای نیست زیرا اپل برای ارائه تجربه کاربری بهتر در زمینه واقعیت افزوده می خواهد از شیشه های چندلایه استفاده کند که همین موضوع پیچیدگی کار را بیشتر می نماید. خبرگزاری بلومبرگ هم مدتی قبل بیان کرد عینک هوشمند اپل در سال 2023 عرضه می گردد.

منبع: 9To5Mac

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2193

به "آیپد 10.8 اینچی و نسل جدید آیپد مینی در راه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیپد 10.8 اینچی و نسل جدید آیپد مینی در راه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید