ابتکار یک جوان 18 ساله آمریکایی برای آزمایش سریع کرونا

به گزارش مجله بای بلاگ، یک جوان 18 ساله آمریکایی، آزمایشگاه کوچکی راه اندازی نموده است که نتایج آزمایش کووید-19 را به سرعت آماده می نماید و به تلفن همراه می فرستد.

ابتکار یک جوان 18 ساله آمریکایی برای آزمایش سریع کرونا

به گزارش ایسنا و به نقل از فوربس، از زمان شروع همه گیری کووید-19، انتظار در صف های طولانی، یکی از دلایل موانع عظیم آزمایش بوده است. اگرچه آزمایش های سریع خانگی می توانند به رفع کردن این تنگنا یاری نمایند اما این آزمایش ها با چالش هایی همراه هستند.

یک جوان 18 ساله اهل شهر هیوستون در ایالت تگزاس آمریکا کوشش نموده تا راه حلی برای این مشکل ارائه دهد. تافت فولی(Taft Foley) پس از تجربه کردن صف های طولانی آزمایش کووید-19 تصمیم گرفت تا آزمایشگاه مخصوصی را در یک ون راه اندازی کند که نتایج آزمایش کووید-19 را با یاری تلفن همراه ارسال می نماید.

فولی در آزمایشگاه کوچک خود، آزمایش پادتن را انجام می دهد و نتایج را طی 15 دقیقه به صورت پیامک یا ایمیل ارسال می نماید. این جوان 18 ساله، با آزمایشگاه های موسوم به (Baylor Genetics Laboratories) نیز همکاری می نماید تا نتایج آزمایش های(PCR) را نیز طی 24 تا 48 ساعت ارائه دهد. آزمایشگاه کوچک فولی، بیمه را برای آزمایش نمی پذیرد اما توصیه می نماید که مشتریان، مطالبات خود را برای بازپرداخت کامل یا جزئی به شرکت بیمه خود ارائه دهند.

یکی از بهترین جنبه های کار فولی و گروهش، آثار مثبت آن برای جامعه است. در حقیقت، هر آزمایشی که این گروه انجام می دهند، امکان آزمایش رایگان برای افراد بی خانمان را فراهم می نماید. فولی گفت: پرداخت هزینه برای هر آزمایش، به ما یاری می نماید تا یک آزمایش رایگان برای افرادی که شرایط اقتصادی خوبی ندارند، انجام دهیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: عصر ایران
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4587

به "ابتکار یک جوان 18 ساله آمریکایی برای آزمایش سریع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتکار یک جوان 18 ساله آمریکایی برای آزمایش سریع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید