اعضای یک شرکت هرمی در رامسر دستگیر شدند

به گزارش مجله بای بلاگ، جانشین فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند کلاهبرداری شرکت های هرمی تحت عنوان کیو نت در شهرستان رامسر خبر داد.

اعضای یک شرکت هرمی در رامسر دستگیر شدند

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از ایرنا، سرهنگ سید موسی حسینی گفت : در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت گروهی تحت عنوان شرکت هرمی گلدکوئیست - کیونت در رامسر ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود : ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی رامسر با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند که تعداد زیادی از اعضای شرکت هرمی با ترفندهای مختلف و به بهانه ایجاد اشتغال برای جوانان از نقاط مختلف کشور به عضوگیری در سطح شهرستان رامسر اقدام می کنند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت : با شناسایی دفتر و محل فعالیت این افراد که در یکی از ویلاهای سطح شهر بوده ، ماموران پلیس آگاهی با همکاری دیگر عوامل پلیس های تخصصی و با هماهنگی قضائی در یک اقدام غافلگیرانه 13 متهم به فعالیت در این شرکت هرمی را دستگیر کردند.

وی افزود : متهمان که همگی اهل یکی از استان های جنوب شرقی کشور هستند ، در بازرسی از محل سکونتشان کتاب های مختلف، جزوه ، لپ تاپ و... که مخصوص استفاده از این شرکت ها بوده کشف شد.

سرهنگ حسینی گفت : در تحقیقات اولیه، متهمان دستگیر شده به بزه ارتکابی خود اعتراف و اذعان داشتند که هریک از اعضا موظف بود حداقل 2 نفر را عضو کند و مبالغ کلاهبرداری شده را براساس برآوردی داشته اند به حساب های متفاوت منتقل می کردند.

وی از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: متهمان هر کدام با قرار وثیقه یک میلیاردی روانه زندان شدند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4840

به "اعضای یک شرکت هرمی در رامسر دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای یک شرکت هرمی در رامسر دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید