افزایش آرای بایدن پس از بازشماری آراء در میلواکی

به گزارش مجله بای بلاگ، درخواست رئیس جمهور آمریکا برای بازشماری آرای بخشی از ایالت ویسکانسین، به افزایش فزونی رقیب دموکرات او ختم شد.

افزایش آرای بایدن پس از بازشماری آراء در میلواکی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، درخواست دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای بازشماری آرای شهر میلواکی، موجب افزایش رجحان جو بایدن نامزد حزب دموکرات شد.

به نوشته پایگاه خبری هیل، ترامپ پس از باختن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در بخشی از کوشش برای اثبات ادعای تقلب در انتخابات، بازشماری آرای بخشی از ایالت ویسکانسین را خواهان شد و به همین دلیل 460 هزار رأی شهر میلواکی مجدداً شمارش شدند.

پس از یک هفته بازشماری دقیق این آرای انتخاباتی، 125 رأی به آرای ترامپ و 257 رأی به ارای بایدن اضافه نموده شد و در نهایت، رجحان بایدن از ترامپ 132 رأی افزایش یافت.

جورج کریستنسون مسئول برگزاری انتخابات در منطقه میلواکی هفته گذشته در واکنش به ادعای ناظران انتخاباتی حامی ترامپ گفت: این وظیفه ما نیست به ناظران آن ها یاد بدهیم چگونه کار نظارت را انجام دهند.

این مقام آمریکایی اضافه کرد: آن ها مشخصاً نمی دانند چکار می نمایند و مرتب سوال می پرسند. ما به کمپین ترامپ گفتیم باید به افرادتان بگویید دنبال چه چیز هستید، چون آن ها نسبت به تک تک برگه های رأی اعتراض دارند.

کریستنسون روز شنبه و بعد از بازشماری تمامی آرای انتخاباتی گفت: به این جمع بندی رسیدیم که فرایند [رأی گیری و شمارش]کاملاً شفاف و منصفانه بود.

رجحان بایدن در میلواکی پس از بازشماری آرای این شهر در حالی رخ داد که ستاد ترامپ چیزی حدود سه میلیون دلار برای انجام آن هزینه نموده بود.

علاوه بر شهر میلواکی، منطقه دِین ایالت ویسکانسین نیز در حال بازشماری آرای انتخابات است و به گفته مسئول برگزاری انتخابات در این ناحیه، تا کنون 65 درصد از این آرا بازشماری شده اند و فرایند آن تا یکشنبه به اتمام خواهد رسید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5218

به "افزایش آرای بایدن پس از بازشماری آراء در میلواکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش آرای بایدن پس از بازشماری آراء در میلواکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید