افزایش 130 درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دو سال اخیر

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از افزایش 130 درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دو سال اخیر خبر داد.

افزایش 130 درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دو سال اخیر

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، مصطفی سالاری در جمع خبرنگاران گفت: مرحله اول متناسب سازی حقوق بازنشستگان این سازمان مرداد ماه سال گذشته اجرایی شد و مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان نیز در روز های پایانی اسفند ماه به صورت علی الحساب به حساب بازنشستگان واریز شد. با اجرای مرحله دوم متناسب سازی، درصد افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با بازنشستگان کشوری برابر شده است.

مصطفی سالاری با بیان اینکه خواسته 12 ساله مستمری بگیران سازمان محقق شده است، اعلام نمود: از سال 98 برنامه ریزی هایی برای تحقق این امر انجام شده و مدیریت سازمان با حمایت های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دولت، سازمان برنامه و بودجه و نمایندگان مجلس، متناسب سازی به پایان رسید.

سالاری با بیان اینکه شرایط اقتصادی و ضرورت افزایش حقوق بازنشستگان، متناسب سازی را ضروری کرده بود، افزود: از اسفند 98 تا فروردین 1400 پس از پیگیری های فراوان دو مرحله متناسب سازی انجام شده، که با احتساب افزایش های سنواتی ماده 96 در مجموع به افزایش 130 درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی منجر شده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: دیگر تفاوتی میان درصد افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و درصد افزایش بازنشستگان کشوری و لشکری ناشی از همسان سازی و متناسب سازی وجود ندارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6829

به "افزایش 130 درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دو سال اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 130 درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دو سال اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید