افزایش 2 درصدی مصرف CNG دراستان سمنان

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود از افزایش درصدی مصرف CNG درسطح منطقه اطلاع داد .

افزایش 2 درصدی مصرف CNG دراستان سمنان

به گزارش خبرنگاران سمنان؛علی اکبر عرب عامری گفت : در سال گذشته به طور میانگین ماهانه نه میلیون و دویست و پنجاه هزار متر مکعب CNG در 42 باب صندلی سطح منطقه توزیع شده است که این مقدار توزیع نسبت به مدت مشابه سال 98 افزایش نزدیک به 2 درصدی را بهمراه داشته است ، که از عوامل رشد نه چندان زیاد مصرف CNG در سال گذشته را می توان به محدودیتهای کرونایی و کاهش سفرهای درون و برون شهری اعلام کرد.

وی اضافه کرد با توجه به رنگ بندی اعلام شده از سوی ستاد کرونای کشور و علی رغم تاکید بر عدم مسافرت هموطنان عزیزمان با افزایش تردد در جهت تهران - مشهد و زائرین حرم مطهر رضوی مصرف CNG در بازه زمانی 29 اسفند 99 لغایت 15 فروردین 1400 نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 45 درصدی را تجربه نموده است .

عربعامری اضافه کرد : با توجه به اهمیت استفاده از سوخت پاک و نقش آن در کاهش آلودگی هوا و صرفه جویی در مصرف بنزین و ادامه فرایند دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی باری و مسافری توسط شرکت ملی پخش ، با توزیع نزدیک به 110 میلیون متر مکعب از این سوخت پاک بیش از 110 میلیون لیتر ، در مصرف بنزین در سطح استان صرفه جویی شده است .

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7137

به "افزایش 2 درصدی مصرف CNG دراستان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 2 درصدی مصرف CNG دراستان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید