اولویت هری کین در صورت جدایی از تاتنهام چیست؟

به گزارش مجله بای بلاگ، ایندیپندنت مدعی شد هری کین ترجیح می دهد در صورت جدایی از تاتنهام به کارش در لیگ برتر انگلیس ادامه دهد.

اولویت هری کین در صورت جدایی از تاتنهام چیست؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، چند فصلی است که بحث جدایی هری کین از تاتنهام مطرح می شود. با این حال باشگاه انگلیسی طی سالیان اخیر نشان داده که به این راحتی ها اجازه جدایی ستاره های خود را صادر نمی کند و قطعاً در مورد هری کین که بهترین بازیکن تیم لندنی محسوب می شود نیز چنین ایده ای وجود داشته و دارد .

با این وجود تاتنهام در فصول اخیر نتوانسته موفقیت های قابل توجهی به دست آورد و دست این تیم از کسب جام ها دور بوده است؛ موضوعی که به نظر می رسد ناامیدی هری کین را به همراه داشته و برخی گزارشات حاکی از آن است که ستاره ملی پوش انگلیسی قصد دارد از این تیم جدا شود و به باشگاه بپیوندد که مدعی جدی کسب جام ها باشد.

در روزهای گذشته شایعات پیرامون جدایی هری کین از تاتنهام قوت گرفته و حتی گفته شد که باشگاه پاری سن ژرمن به جذب این بازیکن علاقمند است اما اکنون ایندیپندنت مدعی شده که این ستاره گلزن ترجیح می دهد که در صورت جدایی از تاتنهام، به کار خود در لیگ برتر انگلیس ادامه دهد.

در صورتی که چنین ادعایی صحت داشته باشد، به طور قطع خبر بسیار خوبی برای دو باشگاه شهر منچستر یعنی یونایتد و سیتی خواهد بود که پیش از این نیز از علاقه آنها به جذب هری کین صحبت شده بود

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6963

به "اولویت هری کین در صورت جدایی از تاتنهام چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت هری کین در صورت جدایی از تاتنهام چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید