بررسی جدیدترین خودرو سیتروئن

به گزارش مجله بای بلاگ، سیتروئن با یک خودروی چهار درب جدید به دنبال ورود دوباره به کلاس خودرو های لوکس است و احتمالاً جانشین دومین نسل سیتروئن C6 خواهد بود.

بررسی جدیدترین خودرو سیتروئن

به گزارش خبرنگار ، سیتروئن با یک خودروی چهار درب جدید به دنبال نفوذ دوباره به کلاس خودرو های لوکس است. انتظار می رود این خودرو پیش از سرانجام سال آینده وارد بازار چین شود. خودروی موردبحث احتمالاً جانشین دومین نسل سیتروئن C6 خواهد بود که از اواخر سال 2016 در این کشور عرضه شده است.

خب چرا این خودرو فقط منحصر به بازار چین بوده و در سایر بازار های جهانی عرضه نخواهد شد؟ زیرا چینی ها به سدان ها علاقه بیشتری نسبت به شاسی بلند ها نشان داده اند. اتوکار می گوید این خودرو از پلتفرم EMP2 که در پژو 508 و دی اس 9 جدید بکار رفته استفاده خواهد کرد.

از نظر پیشرانه ها انتظار داریم محصول جدید سیتروئن دارای نسخه های درون سوز و پلاگین هیبریدی با برد الکتریکی حدود 64 کیلومتر باشد. عرضه نسخه تمام الکتریکی این خودرو در زمان معرفی رد شده، اما احتمال دارد در آینده تولید شود. البته موضوع مهم تر درباره محصول لوکس سیتروئن به سواری نرم آن با استفاده از سیستم تعلیق خاص فرانسوی ها مربوط می شود.

طراحی این محصول طبق شنیده ها در مراحل نهایی قرار داشته و باید مناسب بازار چین باشد. مدیرعامل سیتروئن می گوید نمای جلوی این خودرو باید حالت مناسبی را به بیننده القا کند و او مطمئن شود که انتخاب درستی داشته است.

این مدیر ارشد می افزاید: قوانین ایمنی، شرایط جاده ای، ابعاد پیشرانه و نوع سوخت نسبت به سایر بازار ها فرق می کنند. همچنین برخی موضوعات مربوط به تنظیم سیستم تعلیق، انواع قوای محرکه، رنگ ها و متریال وجود دارند.

سدان پرچم دار سیتروئن احتمالاً از کانسپت CXperience 2016 الهام خواهد گرفت که در نمایشگاه پاریس معرفی گشت و از قوای محرکه هیبریدی با برد الکتریکی 60 کیلومتری استفاده کرده بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2419

به "بررسی جدیدترین خودرو سیتروئن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی جدیدترین خودرو سیتروئن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید