بشار رسن باز هم با طرفداران پرسپولیس خداحافظی کرد

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران (پانا) - هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار یک ویدئو از طرفداران این تیم خواست از تصمیمش برای جدایی حمایت نمایند.

بشار رسن باز هم با طرفداران پرسپولیس خداحافظی کرد

بشار رسن با انتشار یک ویدئو در صفحه شخصی خود، اظهار کرد: دیشب یک متن منتشر کردم که به من گفتند طرفداران می گویند این صحبت های خود بشار نیست و فرد دیگری این متن را نوشته است. اما این تصمیم خودم و خانواده ام است. بازیکنان به فکر آینده خودشان و خانواده خود هستند. من با پرسپولیس قرارداد دارم و به احترام این قرارداد و طرفداران، کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس به ایران آمدم.

وی اضافه نمود: چند جلسه با آقای رسول پناه برگزار کردیم اما به توافق نرسیدیم. آقای گل محمدی و رسول پناه حق دارند. می گویند که من احتیاج دارند. اما بدانید ما با 12 و یا 13 بازیکن به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم و با حضور برانکو چند جام به دست آوردیم. بعد از برانکو کالدرون و حالا آقای گل محمدی آمده است. الان هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم. در این سه سال و چند ماه با چند مدیرعامل کار نموده ام. آقای طاهری، آقای گرشاسبی، آقای عرب، آقای انصاری فرد و حالا هم آقای رسول پناه آمده است. چند بازیکن رفتند و چند بازیکن آمدند. دلیل موقعیت پرسپولیس فقط طرفداران هستند. بعضی می گویند فقط بشار زحمت می کشد درحالی که همه بازیکنان زحمت می کشند. هر بازیکنی به پرسپولیس می آید، زحمت می کشد چون می داند کجا بازی می نماید.

او ادامه داد: من به طرفداران پرسپولیس علاقه دارم اما بدانید آینده من مهم است. من بازیکن ایرانی نیستم و خارجی هستم. باید یک روز بروم. الان هم آمده ام با احترام و محبت آمیز مشکل را حل کنم. دیشب دو ساعت جلسه برگزار کردیم و گفتم قبلاً با مدیران پرسپولیس جلسه چند دقیقه ای برگزار می کردیم و به من می گفتند پول نداریم و صبر کن، من هم می گفتم مسئله ای نیست و صبر می کنم. الان این تصمیم (برای جدایی) فقط تصمیم خودم نیست.

رسن توضیح داد: وقتی مادرم فوت کرد، همه طرفداران در استادیوم به من تسلیت گفتند. هیچ وقت این موضوع را فراموش نمی کنم. از طرفداران پرسپولیس می خواهم از من در این شرایط حمایت نمایند. تصمیم گرفتم که جدا شوم اما باشگاه اجازه نمی دهد اما موضوع آینده من است. الان هم شرایط پرسپولیس خوب است و به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود نموده است. تیم پیروز است و نبود هیچ بازیکنی تاثیر نمی گذارد. از طرفداران پرسپولیس می خواهم به من کمکی نمایند. ان شاءالله خیر است. بازیکنان بالاخره می فرایند. اگر باشگاه دیگری هم بروم از الان طرفدار و عاشق پرسپولیس هستم. ان شاءالله پرسپولیس پیروز باشد و تا آخر عمر پرسپولیس را فراموش نمی کنم. فکر می کنم تیم دیگری مثل پرسپولیس پیدا نمی کنم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4752

به "بشار رسن باز هم با طرفداران پرسپولیس خداحافظی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بشار رسن باز هم با طرفداران پرسپولیس خداحافظی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید