ترامپ: طالبان باید بطور قابل توجهی خشونت ها را کاهش دهد

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس جمهور آمریکا در ملاقات با همتای افغان خود تاکید نمود که برای موفقیت مذاکرات صلح افغانستان طالبان باید بطور قابل توجهی حملاتش را کاهش دهد.

ترامپ: طالبان باید بطور قابل توجهی خشونت ها را کاهش دهد

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان و دونالد ترامپ همتای آمریکایی اش در حاشیه اجلاس داووس درباره شرایط امنیتی افغانستان گفت وگو کردند.

ارگ ریاست جمهوری افغانستان نوشت که در این ملاقات دو طرف بر پیگیری موضوعاتی که در ملاقاتشان در بگرام مطرح شده بود گفت وگو نموده و تاکید نمودند که دولت افغانستان با مشاور امنیت ملی آمریکا در نشست های جداگانه این موضوعات را پیگیری خواهد نمود.

دولت افغانستان می گوید که رؤسای جمهور دو کشور در بگرام توافق کردند تا آتش بس پیش شرطی برای مذاکرات بین الافغانی باشد اما طالبان می گوید که مذاکراتش با آمریکا شامل آتش بس نیست اما حملاتش را در روزهای منتهی به امضای توافق کاهش خواهد داد.

کاخ سفید نیز در بیانیه ای نوشت که در ملاقات ترامپ با غنی، رئیس جمهور آمریکا بر احتیاج کاهش قابل توجه و پایدار خشونت ها توسط طالبان تاکید نموده که مذاکرات با معنی درباره آینده افغانستان را تسهیل می نماید.

ارگ در حالی از پیگیری گفت وگوهای ترامپ و غنی توسط مشاور امنیت ملی آمریکا خبر داده که این مقام آمریکایی اخیراً گفته که ترامپ ممکن است حتی بدون توافق آمریکا و طالبان شمار نظامیان آمریکایی در افغانستان را کاهش دهد.

.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 496

به "ترامپ: طالبان باید بطور قابل توجهی خشونت ها را کاهش دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: طالبان باید بطور قابل توجهی خشونت ها را کاهش دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید