جرئیات تعطیلی مشاغل در شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی

به گزارش مجله بای بلاگ، معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور جزئیات تعطیلی مشاغل در شهرهای قرمز و نارنجی را تشریح کرد.

جرئیات تعطیلی مشاغل در شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، ایرج حریرچی با بیان این که از امروز 257 شهر کشور شامل تمام مراکز استان ها در شرایط قرمز قرار گرفتند، گفت: مجموع شهرهای قرمز و نارنجی کشور به بیش از 85 درصد رسید و متأسفانه برخی محدودیت ها هنوز به طور مناسب در شهرهای قرمز و نارنجی اعمال نشده است.

وی افزود: مشاغل گروه دو در شهرهای قرمز باید به مدت دو هفته از زمان اعلام شرایط قرمز، تعطیل شوند. بوستان ها و مراکز تفریحی به طور کامل، پاساژهای سرباز و سربسته، بازارهای سرپوشیده، مراکز خرید و فروش بزرگ و بازارهای موقت شامل بازارهای محلی و روز، مراکز شماره گذاری اتومبیل، آرایشگاه های مردانه و زنانه، جزو گروه دو هستند.

وی ادامه داد: مراکز فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، مراکز فروش فرش و موکت و لوازم خانگی و تزئیانات ساختمان، اسباب بازی، سرگرمی، لوازم التحریر، ظروف، کتاب، محصولات فرهنگی، مراکز فروش انواع پوشاک، کیف، کفش، چرم، آتلیه عکاسی و آزانس های مشاور املاک باید تعطیل باشند و مراکز تهیه و توزیع و طبخ مواد غذایی نباید پذیرش مشتری داشته باشند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6892

به "جرئیات تعطیلی مشاغل در شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جرئیات تعطیلی مشاغل در شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید