جنیفر کانلی در پناهگاه دیده شد

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از ددلاین، پناهگاه اولین تجربه کارگردانی پل بتانی بازیگر فیلم برتری درباره یک زن و مرد بی خانمان در نیویورک است.

جنیفر کانلی در پناهگاه دیده شد

بتانی که همسر جنیفر کانلی است، داستانی از عشق و بقا را تصویر نموده و به گفته منتقدان انگار اصلا برای این ساخته شده تا یک اسکار دیگر برای جنیفر کانلی به ارمغان بیاورد.

این فیلم پیروز شده به خوبی زندگی جاری در قلب خیابان ها را تصویر کند و داستانی خاص را از آن میان پیدا کند.

در این فیلم طاهر (مکی) یک نیجریه ای است که مهلت ویزایش تمام شده اما در آمریکا باقی مانده و با استفاده از دبه های پلاستیکی طبل می زند تا بتواند چند دلاری در خیابان به دست بیاورد. هانا (کانلی) معتاد به هرویین است و خیلی سخت می توان حدس زد از چه صندلی اجتماعی بیرون رانده شده است. طاهر یک روز متوجه او در خیابان می گردد و دلیلش این است که کتی را که از او دزدیده شده بود بر تن او می بیند. بار بعد مانع خودکشی او می گردد و او را به صندلیی می رساند که فکر می نماید دیگر حداقل چنین خطری تهدیدش نمی نماید.

در صحنه های بعدی طاهر کوشش می نماید تا هانا را از هرویین نجات دهد و این دو بی خانمان بتدریج چنان از یکدیگر محافظت می نمایند و چنان در قبال هم احساس مسئولیت می نمایند که حتی در زوج های واقعی نیز نمی توان شاهدش بود.

بتانی دوست داشت فیلمی قوی و در عین حال الهام گرفته از سینمای دهه 70 بسازد و به نظر می رسد با پناهگاه کاملا در این کار پیروز شده باشد. او فیلمنامه این فیلم را نیز خودش نوشته و از پائولا هوئیدوبرو برای فیلمبرداری بهره گرفته است.

ماه پیش اعلام شد جنیفر کانلی در فیلم اقتباسی از کتاب زندگی ساده آمریکایی نوشته فیلیپ راث نویسنده مشهور آمریکایی در نقش اول زن این فیلم بازی می نماید. او از بازیگران فیلم نوح دارن آرنوفسکی نیز بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1286

به "جنیفر کانلی در پناهگاه دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنیفر کانلی در پناهگاه دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید