خبرنگاران اماکن ورزشی استان مرکزی به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد

به گزارش مجله بای بلاگ، اراک - خبرنگاران - مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: اماکن ورزشی این استان به دلیل شیوع دوباره ویروس کرونا و قرار دریافت استان در شرایط قرمز، تعطیل شد.

خبرنگاران اماکن ورزشی استان مرکزی به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد

عابد حقدادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، اضافه کرد: پس از عبور از موج نخست شیوع ویروس کرونا در استان مرکزی و قرار دریافت استان در شرایط سفید اماکن ورزشی این استان از اوایل خردادماه بازگشایی شد اما با توجه به موج دوم این ویروس و با مصوبه نشست قرارگاه پدافند زیستی این استان تمامی اماکن ورزشی استان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

وی ادامه داد: هم اکنون شرایط اراک و تعدادی از شهرستان های استان مرکزی از نظر شیوع ویروس کرونا قرمز است و برخی محدودیت ها از جمله تعطیلی اماکن ورزشی به مدت نامعلوم در آنها اعمال خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا و توقف فعالیت مراکز و باشگاه های ورزشی در موج نخست شیوع کرونا، بیش از 500 میلیارد ریال به شاغلان این حوزه خسارت وارد کرد، گفت: مجموع خسارت وارده به ورزش استان مرکزی فهرست بندی و به وزارت متبوع ارایه شده تا برای جبران این آن اقدامات لازم صورت بگیرد.

حقدادی بیان نمود: مهمترین خسارت تعطیلی فضاهای ورزشی در نتیجه شیوع ویروس کرونا، کم تحرکی و زیان های جسمی و روانی است چرا که با تعطیلی فضاهای ورزشی همه ورزشکاران حتی فعالان ورزش همگانی خانه نشین شدند.

وی اضافه کرد: بیش از 90 درصد از اماکن و فضاهای ورزشی استان مرکزی استیجاری هستند که معوقات اجاره بها و تسهیلات دریافتی فشار مضاعف اقتصادی برای فعالان این حوزه به دنبال داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: با هماهنگی اجرا شده یک مرحله تسهیلات به فعالان ورزشی که در بر اثر شیوع کرونا خسارت دیده بودند پرداخت شد و در مرحله بعدی نیز حتی به ورزشکارانی که زیرپوشش بیمه هم نبودند تا سقف 80 میلیون ریال تسهیلات پرداخت می شود.

80 هزار ورزشکار به صورت سازماندهی شده در استان مرکزی فعالیت می کنند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3415

به "خبرنگاران اماکن ورزشی استان مرکزی به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اماکن ورزشی استان مرکزی به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید