خبرنگاران امیری: دولت شبانه روز و مستمر موضوع کرونا را پیگیری می نماید

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران - خبرنگاران - معاون پارلمانی رییس جمهوری با تاکید بر این که سلامت مردم اولویت نخست دولت است گفت: رییس جمهوری و اعضای دولت شبانه روز و مستمر موضوع کرونا را پیگیری می نمایند و دستورات لازم را می دهند.

خبرنگاران امیری: دولت شبانه روز و مستمر موضوع کرونا را پیگیری می نماید

حسینعلی امیری در گفت وگو با خبرنگاران در پاسخ به گلایه مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی در مورد تاخیر وزیر کشور، وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و رییس سازمان برنامه و بودجه اضافه کرد: زمانی که آقای پزشکیان آن ها را برای ارایه گزارش خواند آنها در راستا آمدن به مجلس بودند و چند دقیقه بعد رسیدند و آماده گزارش به نمایندگان شدند.

وی گفت: از ابتدای شیوع این بیماری دولت ستاد ملی مقابله با کرونا را با موضوع وزارت بهداشت تشکیل داد و در کنار آن 100 هزار میلیارد تومان بودجه در مورد مبارزه با آن اختصاص داد.

امیری ادامه داد: تعیین وزیران و معاونین تعیین برای استان ها، برگزاری جلسات ویدیوکنفرانس های استانی معاونین و وزیران با استاندارها، تجهیز بیمارستان ها به مواد بهداشتی، ماسک، گان و لباس های حفاظتی، اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی همه این اقداماتی بود که دولت انجام داده است.

امیری تاکید نمود: رییس جمهوری شبانه روز و مستمر موضوع را پیگیری می نماید و گزارش می خواهد و دستورات لازم را می دهد. حتی در طول شبانه روز با تماس های تلفنی و جلسات متعدد در کوشش هستند که آثار کرونا را در بخش های مختلف مانند سلامت، امنیت، اقتصاد و حوزه های دیگر کاهش داده گردد.

وی با تاکید بر این که برنامه ریزی های دولت در زمینه مقابله با کرونا بسیار مفید و موثر بوده است، گفت: با برنامه ریزی هایی که انجام شد و حمایت از قشرهای آسیب پذیر و کسب و کارهای خرد که از این ویروس آسیب دیدند، حمایت از شهروندان به انواع مختلف و بودجه ای که اختصاص داده شد توسط رییس جمهوری و همه اعضای دولت برای کمتر تاثیرگذاشتن آثار این ویروس بر اقتصاد و زندگی مردم پیگیری می گردد.

عبدالرضا رحمانی فضلی، سعید نمکی و محمدباقر نوبخت وزیران کشور و بهداشت و رییس سازمان برنامه بودجه صبح امروز سه شنبه با حضور در نخستین نشست صحن مجلس از نحوه فعالیت این وزارتخانه ها و این سازمان برای کنترل انتشار ویروس کرونا گزارش دادند اما این حضور با کمی تاخیر صورت گرفت که مسعود پزشکیان نایب رییس اول مجلس در جلسه صحن از تاخیر آن ها گلایه کرد و گفت که دولت اصلاً مساله را جدی نگرفته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1598

به "خبرنگاران امیری: دولت شبانه روز و مستمر موضوع کرونا را پیگیری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران امیری: دولت شبانه روز و مستمر موضوع کرونا را پیگیری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید