خبرنگاران تالار فرهنگ و هنر آبدان دیر آماده بهره برداری است

به گزارش مجله بای بلاگ، بوشهر - خبرنگاران - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: تالار فرهنگ و هنر شهر آبدان شهرستان دیر با ظرفیت 210 جایگاه و پیشرفت 95 درصدی در آستانه بهره برداری نهاده شد.

خبرنگاران تالار فرهنگ و هنر آبدان دیر آماده بهره برداری است

فاطمه کرمپور روز چهارشنبه در بازدید از این پروژه در شهر آبدان اضافه کرد: تالار فرهنگ و هنر شهر آبدان با مساحت یکهزار و 600 متر مربع در شهر آبدان احداث شده است .

وی گفت: این تالار با ظرفیت 210 جایگاه دارای امکانات ویژه افراد معلول ، لابی تشریفات ، اتاق های گریم و دوربین های آنلاین پیشرفته امنیتی و سیستم های کامل و جامع سمعی و بصری کم نظیر در جنوب استان است .

وی اضافه کرد: ساختمان تالار فرهنگ و هنر تا خردادماه سال جاری 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که با همت مسوولان طی 75 روز کاری این پروژه آماده افتتاح شده است.

کرمپور بااشاره به سیاست های دولت در مورد واگذاری مکان های فرهنگی و هنری به بخش خصوصی گفت: هدف از واگذاری این مکان ها به بخش خصوصی رونق بخشیدن به برنامه های فرهنگی هنری است و ورود بخش خصوصی به مقوله فرهنگ و هنر می تواند رونق برنامه های هنری را افزایش دهد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت : دستگاهای اجرایی را موظف می کنیم که حتما یک مشاور رسانه ای را منصوب نمایند که بتوانیم خدمات دولت و نظام را به مردم انعکاس دهیم که حقی از کسی ضایع نشود.

مهرداد ستوده اضافه کرد : تحولی که در واحد عمرانی استانداری ایجاد شد دنبال کردن پروژه های نیمه تمامی بود که سال ها رها شده بود به دلیل عدم مدیریت صحیح منابع اعتبار اندک اختصاصی قطره قطره به بعضی از پروژه ها اختصاص می یافت و با وجود صرف اعتبارات تاثیری در فرایند پیشرفت پروژه ها نداشت.

وی بیان نمود : در سال های قبل اعتبارات خیلی بیشتری نسبت به 2 سال اخیر بود طوری که در دو سال اخیر از لحاظ مالی واقعا دولت در تنگنا واقع شده است و کشور سخت ترین شرایط مالی را در حال طی کردن است .

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر اظهارداشت: پس از 8 سالی که عملیات اجرایی این پروژه گذشته بود تنها 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشت ولی در این دولت با 75 روز کاری پیشرفت آن به 95 درصد رسیده است.

وی اضافه کرد: میزان اعتبار این پروژه هشت میلیارد تومان است که پیش بینی شده بزودی پنج درصد به جامانده پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4040

به "خبرنگاران تالار فرهنگ و هنر آبدان دیر آماده بهره برداری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تالار فرهنگ و هنر آبدان دیر آماده بهره برداری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید