خبرنگاران ضعف ارتباطات از حلقه های مفقود در ساختارهای اجتماعی است

به گزارش مجله بای بلاگ، یزد - خبرنگاران - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: با وجود توسعه وسایل ارتباطی اما ضعف ارتباطات در بعضی ساختارهای اجتماعی و اداری از حلقه های مفقود در این ساختارهاست و روابط عمومی نیز از مظلوم ترین بخش ها در ساختار اداری محسوب می گردد.

خبرنگاران ضعف ارتباطات از حلقه های مفقود در ساختارهای اجتماعی است

احمد ترحمی عصر شنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان یزد با گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: برطرف ضعف های موجود در ساختارهای ارتباطی، با تقویت روابط عمومی های محقق می گردد و انتظار از دستگاه های مختلف در بخش دولتی این است که برای تقویت روابط عمومی ها اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی همچنین با تقدیر از اقداماتی که بخش های مختلف در زمان شیوع ویروس کرونا در استان انجام دادند، یادآور شد: در ارتباط با این موضوع استان یزد با سرعت عمل بالا در مقایسه با دیگر استان های کشور از 27 بهمن ماه با ادغام همه شوراهای مرتبط با این موضوع، زمینه انسجام و تصمیم سازی در مورد مدیریت هرچه بهتر این بیماری را فراهم کرد.

ترحمی توضیح داد: مدیریت استان در زمان اوج گیری ویروس کرونا با کمترین میزان حاشیه و آسیب در مقایسه با دیگر مناطق کشور همراه شد که این حاصل تعامل و مشارکت همه بخش ها در این زمینه بود.

وی همچنین با توجه به موضوع آزادسازی خرید و فروش سهام عدالت، از دستگاه های متولی و رسانه های استان خواست در این زمینه اطلاعات موردنیاز عموم مردم را با توجه به بی تجربگی بعضی شهروندان در مورد خرید یا فروش سهام به اطلاع آنان برسانند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این نشست از افزایش نقش شورای اطلاع رسانی در زمینه های مختلف و اعتماد و توجه ویژه دولت به این شورا خبرداد و گفت: با توجه به اهمیت این شورا، بعضی از نهادها و بخش هایی که به صورت قانونی نمی توانند عضو شوند، درخواست عضویت افتخاری یا به عنوان مدعو در جلسات را دارند که مبین اهمیت آن است.

مجید جوادیان زاده همچنین در مورد نامه معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در این نامه رصد ترددها و آنالیز شرایط ناوگان حمل بار در انتقال نیازهای مردم در دوران شیوع کرونا در استان های مختلف مورد تاکید قرار گرفته است.

وی با اعلام دستور کار این نشست در مورد اختصاص یک درصد بودجه دستگاه های مختلف استان به انجام امور اطلاع رسانی به وسیله رسانه ملی توضیح داد: از 28 دستگاه استان که مشمول بند ج ماده 37 که مربوط به این موضوع می گردد، تا به امروز 14 دستگاه اولویت های اطلاع رسانی خود را برای تصویب به شورای اطلاع رسانی استان اعلام نموده اند.

جوادیان زاده دانشگاه علوم پزشکی یزد، ورزش و جوانان، راه و شهرسازی، حفاظت محیط زیست، صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصاد و دارایی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، بهزیستی، منابع طبیعی، سازمان انتقال خون، ثبت احوال و سازمان بازرسی را از دستگاه هایی برشمرد که برنامه های خود را به شورای اطلاع رسانی اعلام نموده اند و از سایر دستگاه نیز خواست با توجه به ضرورت تصویب برنامه ها قبل تفاهم با صدا و سیما، مراتب را برای تایید به شورای اسلاع رسانی استان اعلام نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2263

به "خبرنگاران ضعف ارتباطات از حلقه های مفقود در ساختارهای اجتماعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ضعف ارتباطات از حلقه های مفقود در ساختارهای اجتماعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید