خبرنگاران شرایط رنگ بندی کرونا در شهرستان خمین نارنجی شد

به گزارش مجله بای بلاگ، خمین - خبرنگاران - فرماندار خمین گفت: شرایط رنگ بندی کرونا در این شهرستان بر اثر بی توجهی مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی نارنجی شد.

خبرنگاران شرایط رنگ بندی کرونا در شهرستان خمین نارنجی شد

احمد طهرانی عصر جمعه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در رنگ بندی کرونا از سوی وزارت بهداشت، خمین به رنگ زرد بود که از دوم اسفند ماه جاری در شرایط نارنجی درآمده است.

وی بیان نمود: در هفته های اخیر برخلاف هشدار دانشکده علوم پزشکی خمین، شهروندان این شهرستان دچار عادی انگاری شدند و نسبت به موازین بهداشتی و استفاده از ماسک بی تفاوت بودند.

فرماندار خمین گفت: این بی تفاوتی ها سبب افزایش شمار مبتلایان کرونا و بستری در بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان شده است.

طهرانی تاکید کرد: از فردا (دوم اسفند ماه) براساس موازین بهداشتی و مصوبات ستاد ملی، استانی و شهرستانی مدیریت بیماری کرونا نظارت ها و برخورد با متخلفان با شدت بیشتری اعمال می شود.

وی افزود: به منظور کنترل بیماری کووید19 و حفظ سلامتی شهروندان با هرگونه سهل انگاری در اجرای پروتکلهای بهداشتی اعلام شده برخورد قانونی خواهد شد.

فرماندار خمین گفت: مردم این شهرستان برای حفظ جان خود و خانواده باید رعایت حقوق شهروندی داشته باشند و با عمل به پروتکل ها به عدم بازگشت محدودیت های سختگیرانه به ویژه تعطیلی اصناف در این شرایط اقتصادی و روزهای پایانی سال و پیشگیری از اعمال محدودیت تردد کمک کنند.

طهرانی گفت: شهروندان در صورت خروج از منزل برای انجام کار ضروری باید از ماسک استفاده کنند و موازین بهداشتی را رعایت کنند.

وی ادامه داد: خدمت دولتی و خصوصی به شهروندان با رعایت پروتکل های بهداشتی و داشتن ماسک از سوی خدمات دهنده و خدمات گیرنده باید ارایه شود و نهادهای متولی ملزم به نظارت و برخورد قانونی با متخلفان هستند.

شهرستان خمین با 105هزار نفر جمعیت در جنوب استان مرکزی است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6296

به "خبرنگاران شرایط رنگ بندی کرونا در شهرستان خمین نارنجی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شرایط رنگ بندی کرونا در شهرستان خمین نارنجی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید