خبرنگاران پلوسی: کاخ سفید کاملاً دچار بی نظمی شده است

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران- خبرنگاران- نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا از دستور دونالد ترامپ برای متوقف کردن مذاکرات درباره بسته حمایتی دوره کرونا انتقاد کرد و گفت که کاخ سفید کاملاً دچار بی نظمی شده است.

خبرنگاران پلوسی: کاخ سفید کاملاً دچار بی نظمی شده است

به گزارش خبرنگاران، پلوسی سه شنبه به وقت محلی آمریکا در بیانیه ای گفت: ترامپ امروز چهره واقعی خود را نشان داد و خود را بالاتر از کشور قرار داد.

وی اضافه کرد: ترامپ با خروج از مذاکرات درباره ویروس کرونا نشان داد که علاقه ای به نابودی این ویروس ندارد.

پلوسی در بخش دیگری از بیانیه خود تأکید کرد: روشن است که کاخ سفید کاملاً دچار بی نظمی شده است. غم انگیز است که آنها هشدارهای فوری جروم پاول رییس فدرال رزرو را نادیده می گیرند.

ترامپ سه شنبه شب در توئیتی نوشت: به نمایندگانم دستور دادم مذاکرات تا بعد از برگزاری انتخابات متوقف گردد. بلافاصله بعد از آنکه در انتخابات پیروز شدم یک لایحه حمایتی عظیم را با تمرکز بر آمریکایی های سختکوش و کسب وکارهای کوچک تصویب خواهیم کرد.

ترامپ در توئیت دیگری نوشت: پلوسی خواستار 2.4 تریلیون دلار برای یاری به ایالت هایی است که دموکرات ها در مدیریت آنها ضعف دارند و آمار جرائم در آنها بالاست. این مبلغ هیچ ربطی به کووید-19 ندارد.

وی اضافه کرد: ما یک پیشنهاد بسیار سخاوتمندانه 1.6 تریلیون دلاری ارائه کردیم و او (پلوسی) طبق معمول با حسن نیت مذاکره نمی کند. من درخواست آنها را رد می کنم.

این درحالی است که جروم پاول رئیس فدرال رزرو (بانک مرکزی آمریکا) سه شنبه گفت که احیای رشد مالی آمریکا بعد از شیوع کرونا به زمان بیشتری نسبت به آنچه که انتظار می رفت، احتیاج دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4435

به "خبرنگاران پلوسی: کاخ سفید کاملاً دچار بی نظمی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پلوسی: کاخ سفید کاملاً دچار بی نظمی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید