در این هتل یک شب مانند پادشاهان باشید

به گزارش مجله بای بلاگ، دوست دارید که قصری می داشتید و در میان اتاق های آن پرسه می زدید؟ اگر به شمال شرق چین سفر کنید، می توانید در یکی از اتاق های هتل قصر دالیان اتاقی رزرو کنید و بمانید. مجموعه اقامتی استاروود (Starwood اقامتگاه) در یکی از شگفت انگیزترین قصرها را به عنوان هتل باز کرده است. هتل یا قصر؟ این سوالی است که با دیدن نمای بیرونی و یا تصاویر این مکان از خود خواهید پرسید. اگر دوست دارید که حداقلی شبی را در این قصر یا هتل اقامت کنید، طبعا باید هزینه اقامت بسیار بالایی بپردازید. چرا که اقامت در اینجا را می توان بیشتر برای ثروتمندان دانست. با این وجود شما را با هتل قصر دالیان چین آشنا می کنیم و اتاق ها و فضاهایی که وجود دارد را برایتان خواهیم گفت. همانند ما، شاید شما هم با دیدن و خواندن این مطلب تعجب کنید و شگفت زده شوید.

در این هتل یک شب مانند پادشاهان باشید

همانطور که از نام قصر معلوم است، این هتل متعلق به شخصی به نام دالیان ییفانگ (Dalian Yifang) و البته گروهش بوده که تحت نظارت و مدیریت هتل ها و اقامتگاه های استاروود فعالیت خود را شروع کرده است. هتل قصر دالیان اولین هتل لوکس در میان مجموعه هتل های لوکس در لیائونینگ (Liaoning) چین است که استراحتگاهی برای افراد مشهور را فراهم کرده است.

اگر چه در هر کشوری می توانید قصرهای بسیاری را پیدا کنید که به هتلی لوکس تبدیل شده اند اما هیچ یک از آن ها به عظیمی هتل قصر دالیان نیستند. این قصر به راحتی شما را به یاد قصرهای دیزنی می اندازد. برج های متعدد با سقف های مخروطی شکلشان، پنجره های بسیاری که شکلی عمودی و باریک دارند به همراه دیگر فضاها، دقیقا شبیه به قصرهای پریان است. آتریومی با سقفی شیشه ای و فضای سبزی چمن کاری شده همانند باغ های فرانسوی، فضای بیرونی هتل را زیباتر و رویایی تر کرده است.

طراحی فضاهای هتل چگونه است؟

سقف شیشه ای ورودی، فضای لابی را بسیار روشن می نماید. در این قسمت پلکانی دوطرفه شما را به سمت فضاهای بالایی هدایت می نماید. لوستری که در میانه سقف فضای لابی نصب شده است، بسیار زیبا بوده و می توانید ساعت ها در فضای طلایی و لوکس لابی نشسته و منتظر همراهان خود باشید.

این مدل لوسترها را به همراه مجسمه هایی از فرشتگاه در سرتاسر هتل خواهید دید. دستگیره تمام درهای هتل، به سبک معماری ماندریان ساخته شده اند. پس دو سر شیر را که از دهانشان حلقه های در آویزان است، خواهید دید.

کل مجموعه هتل قصر دالیان بالای کوه لیانهووا (Lianhua Mountain) واقع شده و در نتیجه از دید شما بالاتر است. ساختمان چشمگیر این قصر با معماری قرون وسطی ای که دارد، در میان یکی از مهمترین بنادر تجاری چین واقع شده است. همبستگی عجیب و غریب گذشته و حال در اینجا، بازدیدکنندگان این مقصد را فرا م خواند. موقعیت هتل هم که بسیار عالی است. چرا که نماهایی بسیار فوق العاده از خلیج شینقای و دریای زرد را به رخ می کشد. برخی از اتاق ها نمایی رو به تپه های سرسبز چین دارند. برخی از دیگراتاق ها نیز، منظره زیبایی از دریا یا کانال کناری هتل را به نمایش می گذارند.

مالک هتل قصر دالیان کیست؟

از دیگر خوبی های موقعیت قرار گیری قصری با برج های زیبا در این مکان، نزدیکی به بسیاری از جاذبه های تفریحی دالیان است.

طرح کلی ساختار معماری هتل قصر دالیان به گونه ای طراحی شده است که منعکس کننده مناظری باشکوه و در عین حال ارائه کننده خدمات اقامتی منحصر به فرد و لوکسی باشد. هر کدام از 292 اتاق مهمان این قصر، دارای منظره اقیانوس یا کوه بوده و دکوراسیونی در خور دارد. پالت رنگ غنی و طراحی کلاسیک یکپارچه فضای اتاق ها، ترکیب شده با راحتی های فن آوری های مدرن، تمام خواسته ها و نیازهای مهمانان خود را برآورده می نماید.

حمام ها همگی با سنگ های مرمر تماما پوشانده شده اند. وان حمام، دارای جکوزی و حمام بخار بوده که با دوش آبی مدرن به صورت جنگل های بارانی تجهیز شده است.

موقعیت هتل قصر دالیان

رستوران های هتل قصر، شما را به اشتها می آورند

شما و یا حالا مهمانان این هتل، طیف وسیعی از امکانات غذاخوری در اختیارشان قرار گرفته است. تصور کنید که در یکی از 3 رستوران و غذاخوری قصر بنشینید و هر غذایی که مایل بودید را سفارش دهید. تنوع غذاهای هر روزه طبخ شده در اینجا، شما را به وجد می آورد. می مانید که چه غذایی را سفارش دهید. انواع غذاهای چینی، غذاهای دریایی تازه، انواع چای با کیفیت بالا، انواع نوشیدنی یا خدمات شبانه سرو غذا در اواخر شب، همه آن چیزی است که انتظارش را دارید.

رستوران هایی لوکس در هتل قصر دالیان

علاوه بر مناظر باور نکردنی سواحل این ناحیه، می توانید در سواحل شنی سفید سواحلی که در نزدیکی هتل قرار گرفته اند، قدم بزنید. تنها کافیست که از مسیرهای پر پیچ و خم پیاده روها و باغ ها عبور کنید تا به ساحل برسید. هتل قصر دالیان همچنین دارای بسیاری از سایت های تاریخی، مرکز خرید جهانی، چندین موزه، معماری نمادین و بی نظیر و عظیمترین آکواریوم چین است. هتل قلعه و قصر دالیان به نظر می رسد که زندگی پریان را وارد زندگیتان می نماید و قطعا تجربه ای به یاد ماندنی و فراموش نشدنی برایتان می سازد.

کدام اتاق هتل را می پسندید؟

در میان 292 اتاق این، هتل هر چند که امکان انتخاب دارید اما به شما 29 سوئیت فوق العاده آن را پیشنهاد می دهیم. اطراف تخت ها را پرده ای از دیگر فضاهای اتاق جدا می نماید. در پایین تخت ها، پاتختی زیبایی برای نشستن قرار داده شده است. دری شیشه ای و مات که طرحی زیبا از طرح های ماندرین بر روی آن نقش بسته است، فضای بین اتاق و حمام مرمری را از یکدیگر جدا کرده است.

هر چند که نور روشن روز به اندازه کافی فضاها را روشن می نماید اما لوسترهای زیبای اتاق هم می تواند نور بهتری بر طبق سلیقه شما فراهم نماید. همان طور اگر بخواهید به راحتی و در تاریکی استراحت کنید، تنها کافی است که پرده های زیبا و چند لایه اتاق را کامل بکشید. تلویزیون بر بالای میز کنسولی چوبی و روی دیوار قرار داده شده است.

بهترین اتاق ها در هتل قصر دالیان چین

میز کار و جایگاه راحتی هم در کنار تخت گذاشته اند. تمام کفپوش فضای اتاق ها را، موکتی زیبا پوشانده است. از اینکه بدون کفش بر روی این موکت راه بروید، نگران نباشید. با این حال، دمپایی راحتی برایتان در نظر گرفته شده است. تمام ملافه ها و حوله ها تمیز هستند. اگر از تلویزیون خسته شده اید، رادیو را روشن کنید و به موزیکی ملایم گوش دهید.

برای صرف چایی چندین راه چاره دارید: در اتاق با چای ساز خودتان چای تهیه کنید. یا اینکه از رستوران بخواهید که برایتان قوری چایی گرم بیاورند. حتی می توانید تنوعی داده، به رستوران و فضای دلنشین آن بروید. بر روی مبل های راحتی در آرامش بنشینید و از انواع چای میل کنید.

سوئیت ها اتاقی جداگانه و مبله شده دارند. پس با همراهتان در اتاق، اذیت نخواهید شد. تخت ها بسیتر عظیم بوده و راحتی بیشتری را برایتان فراهم می آورد.

حمام قصر-هتل قصر دالیان

سوئیتی که برای مهمانان ویژه در نظر گرفته شده، 620 متر مربع مساحت دارد. نمای این سوئیت رو به دریا، نهر و پل فلزی زیبای روبروی هتل است. برخی دیگر از سوئیت ها هم، آشپزخانه ای مجهز درون خود دارند.

از تفریحات درون هتل قصر دالیان غافل نشوید

به استخر عظیم هتل بروید. تنی به آب بزنید و یا در محیطی متفاوت استراحت کنید. بهترین لباس هایتان را بپوشید و در باغ قصر قدم بزنید. بوی گل ها، مشامتان را نوازش می نماید. اگر به دنبال هیجان هستید، به اتاق بازی بروید. البته اتاق بازی جداگانه ای با تمام امکانات برای بچه ها در این قصر ساخته اند. بازی هایی که بچه ها شما را برای ساعت ها به خود مشغول و خیال شما را هم از بابت آن ها آسوده می نماید. به موزه علاقه دارید؟

به موزه مدرن هتل بروید یا در موزه تاریخ طبیعی قدم بزنید. حتی موزه دیگری با نام موزه علوم دریایی در هتل قصر دالیان وجود دارد که علاقه مندان خاص خود را دارد.

باغ وحش حیوانات جنگلی دالیان در نزدیکی هتل است. به راحتی تاکسی های هتل را سوار شوید و به باغ وحش برسید. شهربازی هم دقیقا در سمت دیگر هتل واقع شده است. در اینجا، به هیچ عنوان احساس ناراحتی و نارضایتی نخواهید داشت.

تفریحات درون هتل قصر دالیان

شهر دالیان از جمله شهرهای ساحلی و تفریحی چین است که هر چند در فاصله طولانی از پکن قرار گرفته است اما ارزش دیدن دارد. به خرید بلیط هواپیما از پکن به مقصد دالیان مطمئن باشید که به یکی از بهترین شهرهای چین قدم خواهید گذاشت. شهری مدرن با ساختمان هایی مرتفع که هم اکنون به قطبی مهم در حوزه مالی، کشتی رانی و لجستیک در شمال شرقی آسیا تبدیل شده است. پس وجود قصری زیبا و رویایی (فانتزی) با نام هتل قصر دالیان در آن دور از انتظار نیست. به شهر دالیان لقب زیست پذیر ترین شهر چین را داده اند و بسیار مورد توجه دانشجویان است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: گردشبان
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1401

به "در این هتل یک شب مانند پادشاهان باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در این هتل یک شب مانند پادشاهان باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید