دیاباته: هنوز تمام نشده ام

به گزارش مجله بای بلاگ، امیدوارم به زودی و با طبیعی شدن شرایط یک بار دیگر گلزنی و این بردها را مقابل دیدگان طرفداران جشن بگیریم. بدون شک دلم برای طرفداران استقلال تنگ شده و امیدوارم یک بار دیگر به زودی در استادیوم آنها را از نزدیک ببینم

دیاباته: هنوز تمام نشده ام

مهاجم استقلال گفت: بعد از بازی با تراکتورسازی عنوان شد من تمام شده ام و آن درخشش میانه فصل یک جرقه و مقطعی بوده و خوشحالم که یک بار دیگر با لباس آبی گلزنی نموده و نشان دادم که هنوز تمام نشده ام.

به گزارش فرهیختگان، استقلال در آبادان سه امتیاز شیرین گرفت و یک بار دیگر ثابت شد یک شیخ دیاباته سرحال و قبراق می تواند زمینه ساز پیروزی استقلال مقابل هر حریفی در هر میدانی چه داخل خانه و چه خارج از خانه باشد. مهاجم 32 ساله و قدبلند مالیایی استقلال هرگاه که در زمین مسابقه حضور داشته به عنوان چهره ای موثر و کارساز با گل هایش نه تنها شادی را به اردوی آبی پوشان و طرفداران شان آورده بلکه درمجموع امتیازات کسب شده استقلال در فصل جاری نیز تاثیر به سزایی داشته است. اگرچه شیخ همراه دو مهاجم 9گله دیگر استقلال یعنی ارسلان مطهری و مهدی قائدی مثلث هجومی آبی پوشان را تشکیل داده و درحال حاضر خود را به عنوان یکی از شانس های مسلم آقای گلی لیگ مطرح نموده اما جالب است بدانید این تعداد گل زده دیاباته تنها در 15 بازی با مجموع دقایق 995 دقیقه در لیگ برتر به ثمر رسیده که این آمار خود نکات فراوان و البته عجیبی را در دل دارد که مرورکردن آنها خالی از لطف نیست.

اگر شیخ بود...

قبل از هرچیز ابتدا باید عملکرد استقلال در فاز هجومی در فصل جاری را آنالیز کرد، به این ترتیب که آبی ها در 24 بازی خود در لیگ برتر با 43 گل زده بهترین خط آتش لیگ را دراختیار دارند و با 6 گل از جدی ترین رقیب خود یعنی پرسپولیس صدرنشین که در آستانه قهرمانی قرار گرفته است پیش هستند و این بدان معناست که اگر آبی پوشان در فاز دفاعی بهتر عمل می کردند چه بسا امروز این تیم هم می توانست به عنوان مدعی جدی قهرمانی خود را معرفی کند.

در این میان و از تعداد 24 بازی برگزارشده استقلال در لیگ برتر، شیخ دیاباته تنها در 15 بازی آبی ها را در میدان همراهی نموده که در 12 ملاقات در ترکیب اصلی قرار داشت. جالب اینکه شیخ فقط 6 بازی را به صورت کامل و تا سوت سرانجام بازی در میدان حضور داشت و در 6 بازی دیگر تعویض شد که در دو ملاقات رفت وبرگشت مقابل نفت مسجدسلیمان به خاطر مصدومیت در همان نیمه اول و تقریبا در دقایق ابتدایی بازی زمین را ترک کرد.

ازسوی دیگر دیاباته که هشت بازی فصل استقلال را به خاطر مصدومیت یا ناآماده بودن و یک ملاقات را به خاطر محرومیت و درمجموع 9 بازی را از دست داد، در رقابت های این فصل در سه مسابقه یعنی ملاقات مقابل ماشین سازی، سایپا و پارس جم جنوبی هر سه از نیم فصل اول رقابت ها در نیمه دوم به عنوان یار تعویضی به زمین رفت.

دیاباته تا سرانجام هفته بیست وپنجم (استقلال یک بازی عقب افتاده دارد) درمجموع فقط 995 دقیقه پیراهن آبی را در میادین به تن داشته و در هر 124 دقیقه یک گل را برای استقلال به ثمر رسانده که درنهایت می توان اینچنین نتیجه گرفت که اگر سال جاری بخت با آبی پوشان یار بود و آنها می توانستند بیشتر از مهاجم مالیایی خود بهره ببرند چه بسا آمار خط آتش این تیم به مراتب بهتر بود و تعداد بردهای این تیم نیز می توانست در جدول رده بندی به مراتب بهتر از چیزی باشد که الان به ثبت رسیده است، چراکه در 9 بازی از 11 ملاقاتی که استقلال حریفانش را شکست داده دیاباته این تیم را همراهی نموده و فقط دو برد بدون شیخ برای آبی پوشان به دست آمده است و در 13 بازی دیگر که استقلال از پیروزی در میدان ناکام مانده، در 7 ملاقات از وجود مهاجم سیه چرده خود بهره نبرده است.

دیاباته: تمام نشده ام

بعد از بازی با نفت آبادان گفت وگوی کوتاهی با مهاجم گلزن آبی ها داشتیم. دیاباته درخصوص ملاقات با نفت آبادان و گلزنی در این بازی که یک بار دیگر طرفداران استقلال را خوشحال کرد، گفت: بعد از بازی با تراکتورسازی عنوان شد من تمام شده ام و آن درخشش میانه فصل یک جرقه و مقطعی بوده و خوشحالم که یک بار دیگر با لباس آبی گلزنی نموده و نشان دادم که هنوز تمام نشده ام، هرچند فوتبال بدون حضور تماشاگران معنایی ندارد و وقتی که استادیوم خالی است حس غریبی به آدم دست می دهد.

امیدوارم به زودی و با طبیعی شدن شرایط یک بار دیگر گلزنی و این بردها را مقابل دیدگان طرفداران جشن بگیریم. بدون شک دلم برای طرفداران استقلال تنگ شده و امیدوارم یک بار دیگر به زودی در استادیوم آنها را از نزدیک ببینم.

وی در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه به پیروزیت با استقلال در فصل جاری امیدوار است، گفت: ما همواره امیدوار هستیم و به امید برد و پیروزی به میدان می رویم اما اینکه بتوانیم در رقابت های پیش رو چه در لیگ و چه در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا پیروز عمل کنیم، این موضوع به کوشش خودمان بستگی دارد اما تا وقتی رقابت ها ادامه دارد چنین امکانی هم وجود خواهد داشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: عصر ایران
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3284

به "دیاباته: هنوز تمام نشده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیاباته: هنوز تمام نشده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید