رقابت استقلال و پرسپولیس برای جذب ستاره محروم خبرنگاران

به گزارش مجله بای بلاگ، هافبک تراکتور مورد توجه سرخابی های پایتخت قرار گرفته است و آن ها منتظر اعلام لیست بازیکنان خروجی رسول خطیبی هستند.

رقابت استقلال و پرسپولیس برای جذب ستاره محروم خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سعید واسعی بازیکن سابق پیکان بعد از فسخ یک طرفه قراردادش با پیکان و پیوستن به تراکتور هنوز تکلیف روشنی ندارد.این بازیکن که ابتدای فصل به تیم تراکتور پیوست به خاطر شکایت پیکان محروم شد و در حالی که مدت زیادی تا سرانجام محرومیتش باقی نمانده حضور یا عدم حضور او در تیم تراکتور نامشخص است.

به نظر می رسد رسول خطیبی که به تازگی راهنمایی تراکتور را به عهده گرفته علاقه ای به حفظ واسعی ندارد و به احتمال فراوان این بازیکن از تراکتور جدا خواهد شد. واسعی از همان ابتدای فصل مورد توجه سرخابی ها قرار گرفته بود. هرچند به نظر می رسد این بازیکن 26 ساله تمایل بیشتری برای پیوستن به استقلال دارد، اما مبلغ رضایتنامه و درخواست اقتصادی واسعی، کار آبی پوشان را برای جذب این بازیکن سخت نموده است.

از سوی دیگر یحیی گل محمدی از زمانی که راهنمایی شهرخودرو را به عهده داشت این بازیکن را زیر نظر داشت. سرمربی فعلی پرسپولیس هنوز به این بازیکن علاقه دارد، اما منتظر مشخص تکلیف واسعی است. با این همه واسعی با تراکتور یک فصل و نیم دیگر قرارداد دارد و تا 19 فروردین سال 1400 به خاطر شکایت پیکان،محروم است. اگر خطیبی و زنوزی با خروج این بازیکن موافقت نمایند قطعا پیشنهادهای او جدی تر دنبال می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6710

به "رقابت استقلال و پرسپولیس برای جذب ستاره محروم خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت استقلال و پرسپولیس برای جذب ستاره محروم خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید