زیباترین پاس گل تاریخ دربی را من دادم، استقلال انگیزه بالایی دارد

به گزارش مجله بای بلاگ، مهدی امیرآبادی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره پیش بینی اش از دیدار امروز پرسپولیس و استقلال در نیمه نهایی جام حذفی گفت: این دربی می تواند یکی از زیباترین بازیهای دو تیم استقلال و پرسپولیس باشد چون هیچ کدام دغدغه ای برای سهمیه آسیا ندارند و با استرس کمتری در این بازی حاضر می شوند. پرسپولیس قهرمان لیگ شده و استقلال هم به دنبال یک قهرمانی می گردد و برای همین انگیزه آنها در این دیدار حذفی بیشتر است. به نظر می رسد این انگیزه های بیشتر بتواند وزنه را به سود آبی ها سنگین کند.

زیباترین پاس گل تاریخ دربی را من دادم، استقلال انگیزه بالایی دارد

کاپیتان پیشین آبی پوشان در خصوص غیبت همزمان 3 مدافع میانی این تیم در دربی گفت: چشمی، یزدانی و دانشگر بازیکنان باتجربه ای هستند و حیف که مصدومیت همزمان برای این 3 نفر پیش آمد. غیبت همزمان این 3 نفر تاثیرگذار است اما نگران کننده نیست چون نفرات جایگزین می توانند جای خالی غایبان را پر کنند. در مجموع خیلی نگران غیبت چند بازیکن نیستم و معتقدم آنهایی که به میدان می فرایند جور آنهایی که نیستند را می کشند.

وی خط حمله استقلال را یک خط حمله رویایی دانست و گفت: این طلایی ترین خط حمله ای است که در سالهای اخیر در این تیم شکل گرفته و این خط حمله طلایی می تواند برگ برنده تیم مجیدی در این بازی باشد.

امیرآبادی در خصوص شانس و انگیزه بالای دیاباته برای گلزنی در این بازی گفت: شیخ در حالی آقای گل شد که به همه تیم های بزرگ و مدعیان به جز پرسپولیس گل زد و این عطش او را برای گلزنی در این بازی زیاد می کند. خود شیخ بازیکن باتجربه ای است و من بعید می دانم این انرژی و انگیزه او در این بازی هرز برود و می تواند از آن مثبت بهره برداری کند.

پیشکسوت آبی ها در خصوص غیبت تماشاچیان گفت: خالی بودن ورزشگاه هم خوب است هم بد. خوب است چون استرس بازیکنان بالا نمی رود و بد است چون آن هیجان و شور و شوق لازم در ورزشگاه وجود ندارد.

مدافع پیشین آبی پوشان در خصوص دربی های گذشته بیان داشت: 9 سال در استقلال بودم و دربی های زیادی را تجربه کردم. 3 بار در این مسابقات پاس گل دادم که دو بار به آرش برهانی بود و یکبار هم یک پاس چیپ به جباری دادم که خیلی به هواداران چسبید و به نظرم این قشنگ ترین پاس گل دربی ها بود.

وی اضافه نمود: پیروزی 3 بر صفری که در جام حذفی مقابل پرسپولیس به دست آوردیم بهترین خاطره ام از دربی است و بهترین نتیجه ای که در این مسابقات گرفتیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3875

به "زیباترین پاس گل تاریخ دربی را من دادم، استقلال انگیزه بالایی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین پاس گل تاریخ دربی را من دادم، استقلال انگیزه بالایی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید