سازمان بنادر و دریانوردی بالاترین امتیاز در رشد عملکرد دستگاه ها را کسب کرد

به گزارش مجله بای بلاگ، سازمان بنادر و دریانوردی در فرآیند ادواری ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی در سطح موسسات و شرکت های وابسته به دولت به عنوان دستگاه برتر کشوری برگزیده شد.

سازمان بنادر و دریانوردی بالاترین امتیاز در رشد عملکرد دستگاه ها را کسب کرد

به گزارش به نقل از سازمان بنادر و دریا نوردی، ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی کشور هر ساله براساس مواد 81 و82 قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوطه در دو بخش شاخص های عمومی و اختصاصی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور انجام و از دستگاه های برگزیده در مراسم جشنواره شهید رجایی با حضور و اهدای لوح توسط رییس جمهور تقدیر می گردد ، اما سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت مصوبات ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت برگزاری مراسم و تجمعات، برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره شهید رجایی لغو شده است.

نتایج حاصل از ارزیابی های سازمان اداری و استخدامی در دو بخش تهیه می گردد. بخش اول مربوط به دستگاه های انتخاب شده به عنوان دستگاه های قابل تقدیر در جشنواره شهید رجایی هستند که بر اساس فرآیند ارزیابی عملکرد سال 1398 انتخاب شده اند و بخش دوم نیز به نحوه ارزیابی عملکرد دستگاه ها و اقدامات اجرا شده در آن زمینه می پردازد.

بر این اساس؛ سازمان بنادر و دریانوردی در دو بخش شاخص های عمومی و اختصاصی و در مجموع در میان تمامی سازمان ها و شرکت های وابسته به دولت؛ حائز رتبه برتر کشوری شد و توانسته است نسبت به سال قبل از رشد عملکرد قابل ملاحظه ای برخوردار گردد .

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4324

به "سازمان بنادر و دریانوردی بالاترین امتیاز در رشد عملکرد دستگاه ها را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان بنادر و دریانوردی بالاترین امتیاز در رشد عملکرد دستگاه ها را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید