شاید یورو 2020 را به جای 12 میزبان در یک کشور برگزار کنیم

به گزارش مجله بای بلاگ، رییس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) می گوید که وی اطمینان دارد تورنمنت به تعویق افتاده یورو 2020 با وجود موج جدید شیوع کرونا، سال آینده طبق برنامه برگزار خواهد شد هر چند ممکن است در صورت احتیاج در کمتر از 12 کشور، انجام گردد.

شاید یورو 2020 را به جای 12 میزبان در یک کشور برگزار کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تورنمنت 24 تیمی اروپا به دلیل پاندمی کووید-19 یک سال به تعویق افتاد، اما موج تازه همه گیری، ابهاماتی را در مورد برگزاری این رویداد در بازه زمانی ژوئن تا جولای 2021 مطرح نموده است.

الکساندر چفرین در مصاحبه با شبکه تلویزیونی اسپانیایی مووی استار گفت: ما همواره به شرایط توجه داریم، اما کاملا مطمئن هستیم که یورو برگزار خواهد شد. برنامه این است که یورو را همانطور که باید برگزار کنیم.

وی ادامه داد:، اما باید بگویم که به جای 12 کشور میزبان، می توانیم تورنمنت ار در 11، هشت، پنج و یا حتی یک کشور برگزار کنیم.

وی در ادامه اضافه نمود که حالا خیلی زود است که بگوییم بازی ها بدون تماشگر، در استادیوم مملو از تماشاگر و یا با گنجایش معدود انجام می گردد.

چفرین همچنین تاکید نمود که ایده برگزاری و اتمام لیگ قهرمانان با فرمت فینال چهار یک هفته ای، مورد علاقه وی بوده و این موضوع در چرخه بعدی این تورنمنت که از فصل 2024 - 2025 شروع می گردد، مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

تورنمنت فصل گذشته با برگزاری فینال هشت و با انجام ملاقات های مرحله یک چهارم به بعد به طور تک بازی و در بازه دوهفته ای به اتمام رسید.

این طرح در ابتدا پاسخی مقطعی به پاندمی کووید-19 بود.

چفرین در این باره نیز گفت: سیستم سال گذشته جذاب بود و بازخوردی که از سوی باشگاه های شرکت کننده داشتیم، بسیار خرسند کننده بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4558

به "شاید یورو 2020 را به جای 12 میزبان در یک کشور برگزار کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاید یورو 2020 را به جای 12 میزبان در یک کشور برگزار کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید