ضرر 60 میلیون دلاری هواوی در فراوری گوشی تاشو میت Xs

به گزارش مجله بای بلاگ، شکست خوردن یا ضرر اقتصادی در هنگام فراوری یک محصول، موضوع عجیبی نیست. این موضوع به ویژه در فراوری گوشی های هوشمند که دنیایی هیجان انگیز و پر ریسک را شامل می گردد بسیار مهم است. اکنون شرکت چینی هواوی اعلام نموده که در حین فراوری گوشی تاشو میت Xs ضرر اقتصادی قابل توجهی را متحمل شده است.

ضرر 60 میلیون دلاری هواوی در فراوری گوشی تاشو میت Xs

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، پیشگامان در قلمرو فراوری تلفن های هوشمند تاشو از مدت ها پیش درگیر رقابت با یکدیگرند و هواوی می گوید بیش از 60 میلیون دلار در فراوری تلفن میت Xs از دست رفته است.

یو چنگ دانگ، مدیرعامل تیم تجاری مشتریان در گروه هواوی در این خصوص می گوید، از زمان انتشار میت Xs، در ماه فوریه، این شرکت بین 60 تا 70 میلیون دلار از دست داده است. وی در ادامه شرح داد که حتی با قیمت خرده فروشی بیش از 2400 دلار، گوشی میت Xs در بخش فراوری و عرضه به مصرف نمایندگان خود هزینه بیشتری صرف می نماید تا بخش فروش.

این یک واقعیت بسیار جالب است به خصوص با توجه به این که سامسونگ نیز در حال فراوری گوشی تاشو است و تعیین نیست که آیا این برند نیز متحمل خسارتی شده است یا خیر. گرچه سامسونگ تا کنون در مورد خسارت صحبتی ننموده و به نظر می رسد علی رغم شکست اولیه فراوری گوشی تاشو خود در نسل های بعدی قوی عمل نموده است.

گوشی هواوی میت Xs محدود به بازار داخلی است. یعنی فقط در بازار چین به فروش می رسد. پس از عرضه اولیه گوشی، ما سال جاری شاهد گوشی Xs با تعویض تراشه و پشتیبانی از 5G هستیم، اما به نظر می رسد این تغییرات نیز نتوانسته اند به فروش سودآور یاری نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: انتخاب
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1647

به "ضرر 60 میلیون دلاری هواوی در فراوری گوشی تاشو میت Xs" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرر 60 میلیون دلاری هواوی در فراوری گوشی تاشو میت Xs"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید