علت استعفای فتح الله زاده مدیرعامل استقلال

به گزارش مجله بای بلاگ، فتح له زاده سرپرست استقلال که استعفا داده گفت: دچار بیماری شدیدی شدم و اوضاع جسمی نابسامانی دارم و ریه هایم خونریزی کرده است.

علت استعفای فتح الله زاده مدیرعامل استقلال

خبرنگاران | سرویس اخبار - علی فتح الله زاده، سرپرست مدیرعاملی استقلال که پیش از ظهر امروز از سمت خود استعفا داد، در روزهای اخیر درگیر بیماری سختی بود که گرفتارش شده و حالا در مورد دلایل کناره گیری خود صحبت می کند.

فتح الله زاده در گفتگویی درباره دلیل استعفایش گفت: من دچار بیماری شدیدی شدم و اوضاع جسمی نابسامانی دارم و ریه هایم خونریزی کرده است و دکتر تاکید کرده باید حداقل 20 روز استراحت مطلق داشته باشم و اجازه کار کردن ندارم و از همین رو دیدم استقلال شرایط سختی دارد و امکانش نیست که در این مدت مسئولیتم روی زمین بماند و به همین دلیل تصمیم گرفتم استعفا بدهم.

وی در مورد اینکه گفته می شود از ترس بدهی های باشگاه کنار رفته است هم گفت: همه من را در طول سال هایی که کار کردم می شناسند و آدم ترسویی نیستم و از زیر بار شرایط سخت شانه خالی نمی کنم. وقتی دکتر من را به مدت 20 روز ممنوع الکار و ممنوع الملاقات کرده است مشخص است که حال و روز خوبی ندارم و توانایی کار کردن ندارم. من زمانی که به استقلال آمدم می دانستم کار سختی در پیش است و اگر قرار بود بترسم نمی آمدم.

سرپرست مستعفی استقلال در مورد شایعه ابتلایش به کرونا هم توضیح داد: بله من هم فکر می کردم کرونا گرفته ام، ولی از من تست گرفتند و جوابش منفی بود. در حال حاضر اوضاعم خوب نیست و ریه هایم عفونی شده و همه چیزم به هم ریخته است.

فتح الله زاده در مورد اتهاماتی که بابت زمین ها به او زده شده هم گفت: اگر کسی مدرکی دارد شاد می شوم ارائه کند و این را هم باید بگویم به تمام کسانی که به من تهمت زدند قانونی برخورد می کنم و از آن ها شکایت خواهم کرد و همه آن ها را به دادگاه می کشانم و دیگر در این زمینه رحم ندارم.

وی در مورد شایعه اختلافش با علی خطیر و درگیری با او و همچنین مصاحبه خطیر علیه خودش هم توضیح داد: من آخرین بار خطیر را در مراسم مادر علی نظری جویباری دیدم و بعد از آن تماسی نداشتیم و این ها شایعه است. در مورد مصاحبه ای که کرده و گفته دسته چک های من استقلال را نابود کرد باید بگویم دسته چک ها استقلال را نجات داد و آن هایی که خوردند و بردند استقلال را نابود کردند. 7 سال از آن ماجرا گذشته و آمار و ارقام مالی هر دوره مشخص است.

منبع: ایلنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: setare.com
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6067

به "علت استعفای فتح الله زاده مدیرعامل استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت استعفای فتح الله زاده مدیرعامل استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید