فدراسیون چطور عزیز و خادم فوتبال می گردد؟، دریافت میزبانی از چنگ AFC و سعودی ها خبرنگاران

به گزارش مجله بای بلاگ، شهاب الدین عزیزی خادم با اینکه تازه از راه رسیده و سکان راهنمایی پرطرفدارترین ورزش مملکت 80 میلیونی را در دست گرفته، ولی می تواند خیلی زود خودش را عزیز مردم و خادم به آن ها نشان بدهد.

فدراسیون چطور عزیز و خادم فوتبال می گردد؟، دریافت میزبانی از چنگ AFC و سعودی ها خبرنگاران

گروه ورزشی خبرنگاران، فارغ از مهمترین اتفاق فوتبالی که به تازگی در فدراسیون رخ داد و رییس جدید این تشکیلات از سوی اهالی مجمع این فدراسیون انتخاب شد باید گفت اتفاقاتی مهمتر از آن هم در راه است. اتفاق مهمی که در دوران ریاست مهدی تاج به بدترین شکل ممکن دنبال شد و تیم ملی که دو دوره متوالی راهی جام دنیای(2014 و 2018) شده بود را تا جایی تضعیف کردند که در ملاقات با بحرین و عراق امتیازات کامل دو بازی را از دست داده و در نهایت صعودش به دور بعدی مسابقات جام دنیای در اما و اگرهای بیشماری گم شد.

شهاب الدین عزیزی خادم که به تازگی ریاست فدراسیون فوتبال ایران را در دست گرفته باید این شرایط را با کمی تدبیر تغییر بدهد. قطعا او ب ا انرژی و انگیزه ای که دارد توانایی این کار را دارد. اینکه روبروی شیخ سلمان رییس AFC بایستد و مانع از میزبانی بحرین گردد. بحرینی که پیشنهاد داده تا با دستورالعمل AFC میزبان متمرکز ملاقاتهای دور برگشت گروه C باشد و ایران، عراق، کامبوج و هنگ کنگ را به منامه برده و با استفاده از شراط میزبانی اش راه را برای صعود به جام دنیای بحرین هموار کند. قطعا در این جهت شیخ سلمان بحرینی هم از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد. شیخی که دست نشانده آل سعود است و تحت هر شرایطی دوست دارد اسباب رضایتمندی آل سعود را فراهم کند پس دراین زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

اما عزیزی خادم در این شرایط چه کاری باید بکند؟ قطعا او با بکارگماردن نیروهای کاردان و کاربلد، مسلط به زبان انگلیسی و آشنا با قوانین روز فوتبال چه در عرصه فنی و چه بروکراسی اداری ترتیبی بدهد که میزبانی این ملاقاتها به کشورمان برسد. ایران با در اختیار داشتن ورزشگاه هایی مانند آزادی، نقش دنیا، امام رضا(ع)، شهدای فولاد و حتی یادگار امام تبریز به راحتی می تواند میزبانی این ملاقاتها را در اختیار بگیرد. ضمن اینکه در همه شهرهایی که این ورزشگاه ها در آنهاست هتل های 5 یا 6 ستاره وجود دارند و از این نظر نیز هیچ مسئله ای برای میزبانی وجود ندارد.

از سوی دیگر در بحث رعایت پروتکل های بهداشتی نیز کشورمان جزو پیروز ترین کشورهای منطقه در مهار بیماری کرونا بوده و در واقع همه فاکتورهای مورد نظر AFC برای میزبانی را داریم ولی در این بین تنها کمی دیپلماسی برقراری روابط با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا مهم است که قطعا آن را نیز می توان با استفاده از افراد با نفوذ و آشنا به زبان انگلیسی فراهم کرد تا بخت کم شده تیم ملی فوتبال ایران در راه رسیدن به سومین جام دنیای متوالی اش را بیشتر و بیشتر کنیم.

چه بسا تا آن موقع که مسابقات دور برگشت برگزار می گردد اندک کاستی های موجود در این ورزشگاه ها هم رفع شده و از طرفی شاید تا آن روزها شرایط برای حضور اندک تماشاگران ملی برای حمایت از تیم ملی کشورمان هم فراهم گردد و از این طریق نیز با حمایت یار دوازدهم بخت تیم ملی مان بیشتر می گردد. چرا که در این گروه غیر از بحرین فقط ما هستیم که توانایی میزبانی داریم. عراقی ها با توجه به ناامنی موجود در کشورشان قطعا از این حیث دارای شرایط لازم برای برگزاری ملاقاتهای انتخابی جام دنیای نیستند و از این رو تیم عزیزی خادم باید از همین حالا برای دریافت این میزبانی اقدامات لازم را استارت بزنند تا هر طور شده در بدو امر یک اتفاق مهم برای فوتبال کشورمان رقم بخورد.

قطعا شهاب الدین عزیزی خادم با این روش و بکار گماردن کابینه ای کاربلد، جوان و پرانرژی توانایی محقق کردن این خواسته را دارا خواهد شد. دور کردن تعدادی از اعضای قدیمی و از کارافتاده که هیچ آشنایی با زبان انگلیسی ندارند و در همه این سالها جایگاه های هیأت رییسه فدراسیون فوتبال را اشغال نموده بودند می تواند یکی از مهمترین اقدامات برای رسیدن به فدراسیونی پویا، جوان و رو به جلو باشد تا اتفاقات تلخی که در دوران حضور مهدی تاج و علی کفاشیان رخ داد از یادها برود. اتفاقاتی که یک نمونه اش بدهی 6.2 میلیون یورویی به مارک ویلموتس است! تنها یک نمونه اش!

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6380

به "فدراسیون چطور عزیز و خادم فوتبال می گردد؟، دریافت میزبانی از چنگ AFC و سعودی ها خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون چطور عزیز و خادم فوتبال می گردد؟، دریافت میزبانی از چنگ AFC و سعودی ها خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید