فناورانه تب بچه ها را رصد کنید

به گزارش مجله بای بلاگ، با دماسنج هوشمند ReliefCare در کسری از ثانیه دمای بدن کودک خود را اندازه گیری نموده و در صورت شناسایی تب بالا به پزشک معالج مراجعه کنید.

فناورانه تب بچه ها را رصد کنید

جدیدترین نسخه دماسنج دیجیتال ReliefCare با بهره گیری از تراشه هوشمند، دمای بدن افراد را در زمانی کمتر از یک ثانیه اندازه گیری نموده و به صورت فارنهایت و سانتی گراد در نمایشگر ال سی دی به نمایش درمی اورد. این فناوری هوشمند برای بزرگسالان و بچه ها نیز مفید بوده و یکی از ابزارهای حیاتی برای اندازه گیری تب نوزادان بشمار می رود.

این سیستم به دلیل وجود سنسور مادون قرمز بدون صدا و به سهولت تب نوزادان را از راه دور اندازه گیری نموده و در نمایشگر ال سی دی به نمایش درمی آورد. این فناوری همزمان با قرائت دقیق تب افراد، 25 قرائت آخر از میزان دمای بدن کاربر را نیز در حافظه خود ثبت می نماید. بنابراین والدین با بهره گیری از این فناوری دیگر نیازی به ثبت کتبی و یا به خاطر سپردن دمای بدن فرزندان خود را در زمانهای مخحتلف ندارند؛ چرا که با مراجعه به آرشیو ثبت دما، به سهولت می توانند دمای بدن کودک خود چک نموده و در زمانهای مختلف مقایسه نمایند.

صفحه نمایش این دماسنج دیجیتال دید در شب داشته و در هنگام تاریکی به سهولت دمای بدن را نشان می دهد. به محض قرارگیری این فناوری در تاریکی محیط، چراغ های ال ای دی آن فعال شده و به وسیله تغییر رنگ دمای بدن کاربران را نشان می دهد. روشن شدن چراغ سبز نشانگر دمای طبیعی بدن بوده و فعال شدن رنگ زرد، خبر از تب خفیف می دهد. فعال شدن چراغ قرمز نیز گویای تب شدید و خطرناک بوده و همزمان با فعال شدن چراغ چشمک زن، 6 بوق کوتاه نیز به منزله هشدار به صدا درمی آید.

این سیستم علاوه بر اندازه گیری دمای بدن افراد، دمای محیط، دمای آب و دمای بطری شیر نوزادان را نیز اندازه گیری نموده و به نمایش در می آورد.

این دماسنج هوشمند دارای دو باتری قابل تعویض AAA بوده و به محض روشن شدن دگمه آن فعال می گردد.

در صورت تمایل به خرید دماسنج هوشمند ReliefCare می توانید به وب سایت آمازون مراجعه نموده و این سیستم دیجیتال را با قیمتی برابر 35 دلار خریداری کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4448

به "فناورانه تب بچه ها را رصد کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فناورانه تب بچه ها را رصد کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید