قصر 165 میلیون دلاری بورلی هیلز برای پولدارترین مرد دنیا

به گزارش مجله بای بلاگ، جف بیزوس، مدیر عامل آمازون و پولدارترین مرد دنیا 165 میلیون دلار برای خریدن یک عمارت اشرافی در بورلی هیلز کالیفرنیا هزینه کرد و رکورد یکی از لاکچری ترین مناطق آمریکا را شکست.

قصر 165 میلیون دلاری بورلی هیلز برای پولدارترین مرد دنیا

به گزارش خبرنگاران به نقل از وال استریت جورنال، بیزوس که سال گذشته میلادی از همسرش جدا شد و این روزها همه جا با نامزد تازه اش لورن سانچز دیده می گردد، بیشتر وقت خود را در این قصر 36 هزار مترمربعی می گذارند؛ بنایی که یک ساختمان جداگانه برای مهمانان، یک استخر، یک زمین گلف، یک زمین تنیس و یک پیست موتورسواری با پمپ بنزین و تعمیرگاه مجهز دارد، در دهه 1930 طراحی و ساخته شده و پیش تر جک وارنر، مالک امپراتوری رسانه ای و سینمایی برادران وارنر در آن زندگی می کرد.

  • گران ترین خانه در تاریخ کالیفرنیا | عمارت 150 میلیون دلاری برای فرزند غول رسانه ای دنیا

مالک آمازون این خانه بزرگ را با 165 میلیون دلار از دیوید گفن، غول رسانه ای خرید؛ بیشترین پولی که تا امروز در محدوده لس آنجلس برای خریدن یک ملک هزینه شده است. آن وارنر، بیوه جک وارنر پس از مرگ همسرش در 1978 پیشنهاد 25 میلیون دلاری را برای فروختن این عمارت رد نموده و گفته بود دوست دارد تا زمان مرگش در آن زندگی کند. گفن در 1990 این عمارت را با رکورد ملی 47.5 میلیون دلار خرید و وسایل داخل آن را 11 میلیون دلار فروخت.

بیزوس که با 131 میلیون دلار ثروت شخصی پولدارترین مرد دنیاست، مدت ها همراه نامزدش لورن در بورلی هیلز دنبال خانه ای مناسب می گشت. یکی از عمارت های بزرگ منطقه که این دو آن را هم دیدند، ملکی بود که سال گذشته پسر روپرت مرداک با 150 میلیون دلار خریده بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 755

به "قصر 165 میلیون دلاری بورلی هیلز برای پولدارترین مرد دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قصر 165 میلیون دلاری بورلی هیلز برای پولدارترین مرد دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید