معرفی واحدهای آسیب دیده از کرونا به بانک ، بیمه بیکاری برای 8 هزار کارگر کرمانشاهی

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه با بیان اینکه بیش از 28 هزار واحد آسیب دیده استان مشمول دریافت تسهیلات حمایتی هستند، گفت: تا به امروز 3هزار و 674 واحد کسب و کار آسیب دیده از کرونا برای دریافت این تسهیلات به بانک معرفی شده اند.

معرفی واحدهای آسیب دیده از کرونا به بانک ، بیمه بیکاری برای 8 هزار کارگر کرمانشاهی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، حسن عزیزی اضافه نمود: 680 میلیارد تومان تسهیلات توسط 15 بانک و موسسه اعتباری استان در 14 رسته اقتصادی به استان کرمانشاه اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: در مرحله اول 28 هزار و 34 بنگاه اقتصادی آسیب دیده از کرونا در استان کرمانشاه که دارای کد کارگاهی بیمه تامین اجتماعی هستند، مشمول دریافت تسهیلات هستند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه اظهارداشت: واحدهای کسب و کار آسیب دیده در رسته های مختلف اقتصادی با 5 هزار و 192 نفر اشتغال و 45 میلیارد و 700 میلیون تومان سرمایه گذاری، ضمن تکمیل فرایند ثبت نام در سامانه کارا وارد سیستم بانکی شده و در حال تکمیل پرونده و دریافت تسهیلات هستند.

عزیزی همچنین گفت: در استان کرمانشاه بیش از8 هزار کارگر که شغل خود را در اثر شیوع کرونا از دست داده اند، مشمول دریافت مقرری بیمه بیکاری هستند که مقرری آنان توسط سازمان برنامه و بودجه به نسبت کارکرد پرداخت می شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3043

به "معرفی واحدهای آسیب دیده از کرونا به بانک ، بیمه بیکاری برای 8 هزار کارگر کرمانشاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی واحدهای آسیب دیده از کرونا به بانک ، بیمه بیکاری برای 8 هزار کارگر کرمانشاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید