منتظر رای دادگاه CAS هستیم، درباره انتخابات فوتبال صحبت نمی کنم

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران، رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم رونمایی از تندیس قهرمانان که امروز سه شنبه برگزار گردید، گفت: در این مراسم تصویری از تاریخ ورزش به نمایش درآمده است. نسل های آینده به این قهرمانان افتخار می نمایند.

منتظر رای دادگاه CAS هستیم، درباره انتخابات فوتبال صحبت نمی کنم

وی با تقدیر از سلطانی فر وزیر ورزش که در این مراسم حاضر بود و خیر مقدم به دیگر شرکت کنندگان ادامه داد: قهرمانانی که در این مراسم حاضر هستند هر یک برگی از تاریخ ورزش کشور هستند که روزی کام ملت را شیرین کردند.

رئیس کمیته ملی المپیک از قهرمانانی مثل حسین رضازاده و عباس جدیدی نام برد و گفت: روزی ورزشکاری مانند رضازاده وزنه زد اما نه برای مدال و سکه بلکه برای شیرین کردن کام ملت یا جدیدی که تمام کشتی گیران دنیا از او می ترسیدند!

وی با تاکید بر اینکه باید به صورت دائم قدردان قهرمانان باشیم، یادآور شد: به همین دلیل کوشش می کنیم ماهانه از تندیس 5 قهرمان رونمایی کنیم.

صالحی امیری به حضور سمیعی مدیرعامل پرسپولیس در مراسم اشاره نمود و گفت: وی به نمایندگی از جامعه فوتبال در اینجا شرکت دارد.

وی به موزه ملی ورزش اشاره نمود و ادامه داد: این موزه با داشتن بیش از 2500 اثر معتبر یکی از موزه های معتبر ملی است. در حال حاضر 14 هزار پروژه تاریخ شفاهی در دستور کار است که بهار سال آینده از اولین آنها رونمایی می گردد. انگیزه ما در مورد تاریخ شفاهی بازنمایی تلخی ها و شیرینی های تاریخ ورزش است.

به گزارش خبرنگاران، صالحی امیری در انتها مراسم هم در جمع خبرنگاران گفت: آنچه اهمیت دارد این است که تاریخ و تبار ایران را به نسل جدید معرفی کنیم. تمدن ایران محصولی از مجموعه و عوامل مختلف است. این سوال مطرح است که چه تصویری از ورزش را باید به نسل بعد نشان دهیم؟

وی در ادامه اضافه نمود: نسبت به تاریخ ورزش ایران وظیفه اساسی و تاریخی داریم و باید تلخی و شیرینی ها که مردم در یک قرن داشتند به نسل بعد منتقل کرد به همین دلیل موزه در سال 97 افتتاح شد.

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید نمود: ما نیازمند عبور از سطح قهرمانی به پهلوانی هستیم. تعداد مدال تختی را کسی به یاد ندارد ولی مرام پهلوانی وی ماندگار شده است. نسل جدید باید بداند نمی تواند فقط به سکو و مدال افتخار کند.

وی در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: راجع به فوتبال اظهار نظر نمی کنم. منتظر دریافت نتایج هستم.

رئیس کمیته ملی المپیک در مورد جلسه امروز ستاد عالی ورزش گفت: به صورت دائمی و دو هفته یک بار جلسات ستاد عالی را داریم. در کوششیم تا وفاق و همدلی در ورزش ایجاد گردد که در قابل ستاد ایجاد شده است. تمام تصمیمات در ستاد عالی ورزش گرفته می گردد.

صالحی امیری در مورد رای دادگاه CAS در پرونده جودو یادآوری کرد: در جودو منتظر رای کاس هستیم. اگر عادلانه رای صادر گردد به نفع ما خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6187

به "منتظر رای دادگاه CAS هستیم، درباره انتخابات فوتبال صحبت نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظر رای دادگاه CAS هستیم، درباره انتخابات فوتبال صحبت نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید