نقش مهم صنعت پتروشیمی در اقتصاد مقاومتی

به گزارش مجله بای بلاگ، نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی با تأکید بر توسعه زنجیره ارزش گفت: صنعت پتروشیمی یکی از صنایعی است که در اقتصاد مقاومتی می تواند حرف اساسی و جدی داشته باشد.

نقش مهم صنعت پتروشیمی در اقتصاد مقاومتی

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، سعید جلیلی، در بازدید از چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست با اشاره به اینکه مهمترین کار دشمن تحت عنوان فشار حداکثری ممانعت از فروش نفت ایران است، گفت: ایران باید با استفاده از این فرصت، فرآورده های بیشتری را با هدف ایجاد ارزش اضافه کرده تولید کند که این همان معنی واقعی بی اثر کردن تحریم هاست.

وی با تأکید بر توسعه زنجیره ارزش افزود: صنعت پتروشیمی یکی از صنایعی است که در اقتصاد مقاومتی می تواند حرف اساسی و جدی داشته باشد.

نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی شرح داد: تولیدکنندگان داخلی در بازدید از این نمایشگاه مشکلاتی را به صورت مشترک عنوان کردند که باید این مسائل بررسی و برای آن ها راه حلی پیدا شود.

چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست با شعار کسب وکار جهانی یکشنبه، 19 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد و امروز (22 بهمن ماه) به کار خود خاتمه می دهد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6266

به "نقش مهم صنعت پتروشیمی در اقتصاد مقاومتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش مهم صنعت پتروشیمی در اقتصاد مقاومتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید