هشدار پلیس به خریداران خودروهای پلاک گذر موقت ، موارد مشکوک را گزارش دهید

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا در مورد خرید و نقل و انتقال خودروهای خارجی دارای پلاک گذر موقت هشدار داد.

هشدار پلیس به خریداران خودروهای پلاک گذر موقت ، موارد مشکوک را گزارش دهید

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سرهنگ شهاب امینی با اشاره به سوءاستفاده برخی افراد در فروش چندباره خودروهای پلاک گذر موقت به متقاضیان، گفت: شهروندان نباید فریب وعده های پوچ و وسوسه انگیز شرکت های بدون مجوز و افراد ناشناس مبنی بر تحویل خودرو با شرایط ویژه و استثنایی را بخورند.

وی افزود: شیادان در این روش خودروهای پلاک موقت را با ثبت قرارداد و به شرط تحویل همزمان با پلاک ملی بعد از یک ماه از پرداخت وجه به خریداران می فروشند و با این ترفند که لازم است خودروها برای اخذ پلاک و بازدید فنی به پلیس راهور منتقل شوند، اقدام به تحویل خودرو و فروش مجدد آنها به دیگران می کنند.

امینی با بیان اینکه کلاهبرداران معمولا طعمه های خود را از بین افرادی انتخاب می کنند که آشنایی کافی با فرآیندهای قانونی ندارند، شرح داد: ارائه رسید با سربرگ شرکت و تحویل هرگونه چک (فاقد اصالت و جعلی) معادل با میزان ارزش خودرو نیز نمی تواند مجوزی برای اعتماد و پرداخت وجه به این گونه افراد باشد.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا تاکید کرد: هرگونه نقل و انتقال خودروهای دارای پلاک گذر موقت ممنوع است و هموطنان باید در برخورد با شرکت های اجاره ای و بدون مجوز دقت کنند و موارد مشکوک را خیلی فوری با مرکز فوریت های پلیسی 110 درمیان بگذارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1708

به "هشدار پلیس به خریداران خودروهای پلاک گذر موقت ، موارد مشکوک را گزارش دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار پلیس به خریداران خودروهای پلاک گذر موقت ، موارد مشکوک را گزارش دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید