همایش ورزش های همگانی دانشجویان علوم پزشکی برگزار می شود

به گزارش مجله بای بلاگ، مرحله نخست همایش ورزش های همگانی مجازی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه های علوم پزشکی در سه رشته ورزشی طناب زنی، روپایی و آمادگی جسمانی برگزار خواهد شد.

همایش ورزش های همگانی دانشجویان علوم پزشکی برگزار می شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، محمد کوشکی اضافه نمود: مهلت زمان ارسال فیلم مسابقات ورزشی شرکت کنندگان در دور نخست از روز یکشنبه 27 مهرماه آغاز و تا روز پنجشنبه اول آبان ماه ادامه دارد و شرکت کنندگان در این بازه زمان فرصت دارند فیلم های ارسالی خود را بر اساس آیین نامه و قوانین مسابقات ارسال کنند.

کوشکی خاطرنشان کرد: همچنین دور دوم همایش ورزش های همگانی مجازی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه های علوم پزشکی در رشته های ورزشی لیوان چینی، هدف زنی والیبال و فریزبی برگزار خواهد شد و ورزشکاران باید فیلم های ارسالی مسابقات ورزشی خود را از روز یکشنبه 25 آبان ماه تا روز پنجشنبه 29 آبان ماه ارسال کنند.

وی با اشاره به زمان بندی ثبت نام و اجرای مسابقات گفت: در دور نخست برگزاری مسابقات، اطلاعات دانشجویان ورزشکار تا روز شنبه 19 مهرماه به اداره کل دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت ارسال می شود و همچنین برای دور دوم مسابقات، اطلاعات دانشجویان ورزشکار تا روز یکشنبه 18 آبان ماه باید به اداره کل دانشجویی ارسال شود.

رئیس اداره ورزش های همگانی وزارت بهداشت یادآور شد: اداره ورزش های همگانی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در نظر دارد همایش ورزش های همگانی مجازی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی به تفکیک جنسیت را در ماه های مهر و آبان ماه در دو دوره زمانی در رشته های ورزشی مورد نظر برگزار کند و هر دانشجو می تواند تنها در یک رشته ورزشی شرکت کند.

وی با اشاره به اینکه هر دانشگاهی مجاز است ورزشکاران علاقه مند به رشته های ورزش های همگانی مجازی اعلام شده را به تعداد آزاد ثبت نام کند، گفت: در فایل اکسل ثبت نام ورزشکاران، حتما باید شماره موبایل دانشجو شرکت کننده به ثبت برسد.

کوشکی اضافه نمود: پس از تکمیل ثبت نام، همه ورزشکاران در گروه های مجازی رشته های ورزشی تخصصی خود تحت نظارت روسای انجمن ها و مسوولان فنی قرار خواهند گرفت. همچنین حمایت لازم جهت تامین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیازدانشجویان بر عهده مدیریت تربیت بدنی دانشکده ها ودانشگاه های علوم پزشکی خواهد بود.

وی یادآور شد: در رشته های ورزشی آفلاین، هر ورزشکار شرکت کننده حق ارسال تنها یک فیلم از مهارت اجرا شده را دارد و دریافت فیلم ها تنها در بازه زمانی تعیین شده پذیرفته خواهد شد. فیلم هایی که مطابق با ضوابط تعیین شده نباشد، مورد قضاوت و داوری قرار نخواهد گرفت. دانشجویانی که در مسابقات مجازی شرکت می کنند، می توانند در المپیاد ورزش های همگانی سال جاری نیز شرکت کنند.

رئیس اداره ورزش های همگانی وزارت بهداشت در خصوص جوایز نقدی این دوره از مسابقات گفت: به دانشجویانی که پیروز به کسب مقام در این رقابت های ورزشی شوند، جوایز نقدی اهداء خواهد شد و از دانشگاه هایی که بیشترین مشارکت دانشجویی را در این مسابقات داشته باشند به صورت ویژه تقدیر به عمل خواهد آمد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4479

به "همایش ورزش های همگانی دانشجویان علوم پزشکی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش ورزش های همگانی دانشجویان علوم پزشکی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید