هنوز متوجه نیستیم کرونا چقدر خطرناک است

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون کشتی، زائور اوگویف قهرمان کشتی آزاد دنیا در وزن 57 کیلوگرم از کشور روسیه در خصوص همه گیری ویروس کرونا در داغستان گفت: شرایط بد است، حتی رفت و آمد بین شهرها ممکن نیست و جاده ها مسدود شده اند. تا زمانی که اقوام یا نزدیکانمان به این ویروس دچار نشوند، متوجه نمی شویم که چقدر کرونا خطرناک است.

هنوز متوجه نیستیم کرونا چقدر خطرناک است

وی در خصوص اینکه وقت آزاد خود را چگونه می گذراند توضیح داد: کارهای خانه را انجام می دهم و بیشتر استراحت می کنم. برای فرزندم که چهار ماهه شده، وقت بیشتری می گذارم. من خوش شانس هستم که می توانم با او بازی کنم.

اوگویف در خصوص اینکه در سبک وزن مشکل کنترل و حفظ وزن سخت است و با خانه نشینی این مشکل حاnتر خواهد شد، گفت: من به صورت معمولی 62 تا 63 کیلوگرم وزن دارم و بدون نگرانی هر چیزی را که می خواهم می خورم. البته تمرینات بدنسازی را انجام می دهم ولی دلم برای تشک کشتی تنگ شده است.

وی در خصوص حریفان داخلی خود برای حضور در المپیک توکیو گفت: رقابت خوب است و ما را قوی تر می نماید. علاوه بر توسکایف، چندین کشتی گیر خوب از جمله احمد ادریس اف، رامیس گامتازوف و مسلم سعداله یف در وزن من حضور دارند. بنابراین نمی توانم بدون دغدغه استراحت کنم و باید برای مبارزه با این حریفان آماده باشم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2423

به "هنوز متوجه نیستیم کرونا چقدر خطرناک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنوز متوجه نیستیم کرونا چقدر خطرناک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید