وزش باد شدید در 9 استان کشور

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید در 9 استان کشور طی امروز و فردا (12 و 13 تیرماه) اطلاع داد.

وزش باد شدید در 9 استان کشور

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان اظهار کرد: طی دو روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در جنوب استان های سیستان و بلوچستان، کرمان، شرق و شمال هرمزگان رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: امروز (12 تیرماه) نیز در بخش هایی از شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال شرق و فردا (13 تیرماه) نیز در بخش هایی از شمال شرق، ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده باران، همراه با رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی روزهای شنبه تا دوشنبه (14 تا 16 تیرماه) طی ساعات بعدازظهر و اوایل شب در بخش هایی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات استان های مازندران، تهران و البرز رگبار پراکنده باران رخ می دهد.

ضیاییان در ادامه توضیح داد: امروز و فردا در خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، تهران، یزد، شمال و شرق اصفهان، قم و مرکزی وزش باد شدید پیش بینی می گردد. همچنین از امروز تا دوشنبه (12 تا 16 تیرماه) در مناطقی از شرق و جنوب شرق به ویژه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک رخ می دهد.

وی در انتها درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (13 تیرماه) صاف، در برخی ساعات وزش باد، با حداقل دمای 23 و حداکثر دمای 35 درجه سانتی گراد و روز شنبه (14 تیرماه) نیز صاف با احتمال غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد، در بعدازظهر افزایش ابر، با حداقل دمای 24 و حداکثر دمای 35 درجه سانتی گراد پیش بینی می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2946

به "وزش باد شدید در 9 استان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزش باد شدید در 9 استان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید