پاری سن ژرمن برای جذب پیانیچ با بارسلونا وارد رقابت شد، موانع عظیم کاتالان ها برای جذب هافبک یوونتوس

به گزارش مجله بای بلاگ، در حالی که مانع بزرگی برای انتقال هافبک بوسنیایی تیم فوتبال یوونتوس به نوکمپ به وجود آمده است، پاری سن ژرمن میخواهد او را از چنگ آبی و اناری ها درآورد.

پاری سن ژرمن برای جذب پیانیچ با بارسلونا وارد رقابت شد، موانع عظیم کاتالان ها برای جذب هافبک یوونتوس

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، از چند هفته پیش خبرهای متفاوتی درباره احتمال پیوستن میرالم پیانیچ هافبک یوونتوس به بارسلونا به گوش رسیده است.

یوونتوس اما برای موافقت با انتقال بازیکن سابق رم به نوکمپ دو شرط دارد که حداقل یکی از آنها باید برآورده گردد و ظاهراً بارسلونا امکان تحقق هیچ کدام را ندارد.

یکی از این شروط معاوضه پیانیچ با آرتور ملو، هافبک کاتالان هاست، اما این بازیکن برزیلی علناً گفته است که تمایلی به ترک نوکمپ ندارد. بارسلونا هم نمی تواند او را مجبور کند به تورین برود. شرط دوم یووه، پرداخت رقم موردش برای فروش پیانیچ معادل 50 میلیون یوروست که با توجه به شرایط اقتصادی به وجود آمده برای باشگاه بارسلونا، بعید به نظر می رسد که این باشگاه حاضر به پرداخت چنین رقمی باشد.

همین مسئله سبب شده که باشگاه پاری سن ژرمن به فکر جذب هافبک ملی پوش بانوی پیر بیفتد. طبق گزارش نشریه پاریسین فرانسه، مدیران قهرمان لوشامپیونه به وسیله یک تماس تصویری با مدیر برنامه های پیانیچ، پیشنهاد خود را به او ارائه نموده اند.

پیانیچ پیش از ورود به سری A و بازی در رم، سه سال برای تیم های متس و لیون بازی نموده است و به همین دلیل شناخت کافی از لوشامپیونه را دارد.

در طرف دیگر، در ترکیب پاری سن ژرمن و در خط میانی این تیم هم وراتی تنها بازیکنی است که شاید از ماندن در این تیم برای فصل آینده اطمینان داشته باشد و دیگر هافبک های تیم مانند آندر هررا (به دلیل مصدومیت های مکرر) و پاردس به دلیل نمایش های ضعیف نتوانسته اند نظر کادر فنی تیم را آن طور که باید و شاید جلب نمایند. با این حال از آنجایی که باشگاه فرانسوی پیش بینی ضرری اقتصادی بین 200 تا 300 میلیون یورو را نموده است، به نظر می رسد که جذب قرضی پیانیچ با بند خرید قطعی یا معاوضه بازیکن تنها شانس این تیم برای جذب هافبک یوونتوس باشد.

پاری سن ژرمن همیشه در بازار نقل وانتقالات سوهان روح بارسلونایی ها بوده و رقابت دو باشگاه بر سر جذب بازیکن سابقه ای طولانی دارد، از تیاگو سیلوا گرفته تا آدرین رابیو و مارکو وراتی که پاریسی ها اجازه رفتن هیچ یک را به بارسلونا ندادند گرفته تا نیماری که آنها از چنگ تیم آبی و اناری درآوردند و حالا پیانیج هم می تواند یکی دیگر از آنها باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2325

به "پاری سن ژرمن برای جذب پیانیچ با بارسلونا وارد رقابت شد، موانع عظیم کاتالان ها برای جذب هافبک یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاری سن ژرمن برای جذب پیانیچ با بارسلونا وارد رقابت شد، موانع عظیم کاتالان ها برای جذب هافبک یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید