پرسپولیس؛ شیری که انگار زیادی سیر است!

به گزارش مجله بای بلاگ، برخی معتقدند ترافیک بازیکن در خط حمله سبب شده بازیکنان، زیاده از حد خودخواهانه بازی نمایند، توپ آخر را پاس ندهند و بخواهند خودشان گل بزنند تا جایشان را در ترکیب، ثابت نمایند و همین استرس، بی دقتی می آورد.

پرسپولیس؛ شیری که انگار زیادی سیر است!

خبرنگاران؛ احسان محمدی- یک پیروزی 2-0 در خانه، صعود به صدر جدول و نمایشی دل پذیر قطعاً باید خشنود نماینده باشد اما جمع زیادی از طرفداران پرسپولیس در شبکه های اجتماعی نگران هستند. نگران اتفاق عجیبی که هر هفته تکرار می گردد. سخت گل زدن و هدر دادن موقعیت های باورنکردنی. آن ها مدام یاد فصلی می افتند که تنها به خاطر تفاضل گل قهرمانی را به استقلال خوزستان هدیه کردند.

پرسپولیس در حالی با دو گل محمدحسین کنعانی زادگان و عیسی آل کثیر پیروز به پیروزی مقابل نساجی قائمشهر شد که بازیکنان این تیم دستکم چهار موقعیت صددرصد گل را باز هدر دادند، همان کاری که هفته پیش مقابل پدیده/شهرخودرو انجام دادند و سر انجامش از دست دادن دو امتیاز بود. این بار آن ها از ثانیه 44 آغاز به فرصت سوزی کردند.

شهریار مغانلو که برای برطرف این مشکل در نیم فصل به خدمت گرفته شده بود علیرغم تقلای زیاد، توپی را هدر داد که فقط گل نکردن آن در توان مهدی عبدی بود، میلاد سرلک، وحید امیری و ... هم همین کار را کردند تا طرفداران پرسپولیس باز هم علیرغم اینکه شاهد یک پیروزی دیگر بودند، تا آخرین ثانیه حرص بخورند.

بعضی از منتقدان این تیم معتقدند با توجه به ترافیک بازیکن در خط حمله، بازیکنان پرسپولیس زیاده از حد خودخواهانه بازی می نمایند، آن ها اصرار دارند توپ آخر را پاس ندهند و گل بزنند تا جایشان را در ترکیب ثابت نمایند و همین استرس با خودش بی دقتی می آورد.

نکات امیدوارنماینده پرسپولیسی ها در این ملاقات اما خلق موقعیت های بسیار، نمایش بی نظیر مهدی ترابی، گلزنی عیسی آل کثیر بعد از مدت ها دوری از میادین، ثبت یک کلین شیت دیگر و آمادگی بیشتر بازیکنان برای حضور در بازی های لیگ قهرمانان آسیا بود. جایی که سفر از هند آغاز می گردد.

از نکات دیگر این ملاقات اعتراض های بی سرانجام ساکت الهامی بود. مردی که هیاهوهایش کنار زمین هیچ شباهتی به اسم کوچکش ندارد. او با سه پیروزی امیدوارنماینده در لیگ و جام حذفی طرفداران قائمشهری را به آینده تیم شان دل خوش نموده است اما چرا این همه اعتراض می نماید؟

الهامی بعد از شکست دادن استقلال و فتح جام حذفی با تراکتور در فصل پیش به واسطه همین رفتارها چند ماه از فوتبال محروم شد و پشت خط ماند و حالا که بازگشته است هیچ نشانی از اثرگذاری آن جریمه یا وقاری که شایسته یک مربی قهرمان است از خود نشان نمی دهد. طبیعی است که با توجه به شرایط نساجی فشار زیادی را تحمل کند اما این اعتراض ها چه سودی برای قائمشهری ها دارد جز اینکه اخراج شد و روی سکوها رفت تا بازی بعد را هم از دست بدهد؟

داوری محمدحسین زاهدی فر یکی دیگر از حاشیه های این ملاقات بود. بعضی بر این باورند که او با سوت های مکرر یک بازی ساده را از نفس انداخت و جنجالی کرد. کادر فنی نساجی به گل های پرسپولیس معترض است و آن ها (به ویژه گل آل کثیر) آفساید می داند. این اعتراض ها به خون فوتبال ایران تبدیل شده است.

طرفداران نساجی قائمشهر در حالی یک عصر بهاری را با تلخ کامی به شب گره زدند که از بیمارستان خبر رسید نادر دست نشان یکی از اسطوره های این باشگاه که به کرونا مبتلا شده است به کما رفت. برای او آرزوی سلامتی داریم که زندگی از هر چیز دیگری مهم تری است. از فتح هر جام و عنوانی.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: عصر ایران
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6854

به "پرسپولیس؛ شیری که انگار زیادی سیر است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس؛ شیری که انگار زیادی سیر است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید