چطور یک هدیه خاص برای خانم ها بخریم؟ (با 30 پیشنهاد جذاب)

به گزارش مجله بای بلاگ، افرادی در زندگیمان وجود دارند که همواره مایه دلگرمی هستند و حضورشان به زندگی روزمره مان رنگ و بوی دیگری می بخشد. افرادی که همواره و در هر شرایطی در کنارمان هستند و پابه پای ما راستا زندگی را قدم می زنند. افرادی که دوستمان دارند و دوستشان داریم. برای کادو دادن از هیچ فرصتی دریغ نکنید؛ چون همه خانم ها با هدیه دریافت شاد می شوند، هر چقدر هم که سخت گیر و مشکل پسند باشند. قبول داریم که خریدن هدیه برای خانم ها ممکن است به همان اندازه که جذاب است، مشکل هم باشد. هزینه و سلیقه فرد مقابل از نکات مهمی هستند که به هنگام خرید باید مدنظر قرار داد. شاید هدیه مناسب از دید برخی یک شاخه گل باشد و برخی هدیه گران قیمت با تزئینات و روبان پیچی خاص دوست داشته باشند. در این شرایط انتخاب هدیه بدون همفکری و مشورت با دیگران امکان پذیر نخواهد بود. مخصوصا اگر بدانید آن ها هم قرار است برای شما هدیه ای بگیرند؛ آن موقع است که استرس به سراغ تان می آید و انتخاب برای تان سخت می شود. اگر به مناسبت شب یلدا، عید نوروز یا هر مناسبت دیگری قصد هدیه دادن به همسر، دوست یا دختر خود را دارید؛ ما اینجا هستیم که به شما کمک کنیم یک هدیه خاص برای خانم ها را در کمترین زمان پیدا کنید. اگر دنبال هدیه لوکس برای خانم ها هستید ما لیستی از 30 پیشنهاد هدیه روز زن و هدیه تولد برای خانم ها آماده کرده ایم. پس حتما این راهنمای خرید هدیه برای خانم ها را بخوانید.

چطور یک هدیه خاص برای خانم ها بخریم؟ (با 30 پیشنهاد جذاب)

فهرست پیشنهادهای خرید هدیه برای خانم ها

  • گجت پوشیدنی
  • عطر
  • دوربین عکاسی
  • لوازم شخصی برقی
  • لوازم آرایش چشم و ابرو
  • لوازم آرایش لب
  • زیورآلات
  • کیف پول
  • ساعت مچی
  • آویز ساعت
  • لوازم ورزشی
  • لوازم جانبی دیجیتال
  • کیف و کوله
  • پابند
  • پک مراقبت از پوست

نکات مهم در خرید هدیه خاص برای خانم ها

هدیه دادن یکی از بهترین روش ها برای نشان دادن عشق و علاقه مان به دیگران است. با این حال، این کار گاهی اوقات طاقت فرسا و ناامیدکننده می شود، به ویژه زمانی که هدیه ای که خریده اید، مورد پسند طرف مقابل تان قرار نگیرد . بیشتر آقایان بر سر این موضوع که هدیه دریافت برای خانم ها کار سختی است، توافق دارند.

ممکن است هدیه ای که می خرید، کوچک باشد یا رنگ آن به نظر طرف مقابل تان زیبا نباشد. برای جلوگیری از این مسائل هنگام خرید هدیه خاص برای خانم ها، باید یک سری نکات را در نظر بگیرید. به طور مثال باید زمان مناسب برای هدیه دادن را بلد باشید. اگر هدیه خوبی برای خانم ها بخرید اما آن را در زمان مناسب به آن ها ندهید، تمام تلاش هایتان به باد می رود. در ادامه مقاله به طور دقیق تر به این موضوع می پردازیم.

چرا هدیه بدهیم؟

خانم ها علاوه بر اینکه هدیه دریافت را دوست دارند، از نشان دادن هدیه ای که از فرد مورد علاقه شان دریافتد هم خوششان می آید. آن ها دوست دارند در دورهمی های محبت آمیز خود، با نشان دادن هدایایی که از همسر، دوست یا فرزندان شان گرفته اند، رابطه صمیمی خود را به دیگران ثابت کنند.

هدیه دادن به همسر یا مادر باعث می شود ارزش تان در نظر آن ها بیشتر شود، چون از این طریق آن ها متوجه می شوند که شما برای قدردانی از زحمات و همراهی شان در روزهای سخت، این هدیه را برایشان گرفته اید. هدیه دادن را محدود به سالگرد ها و سال نو نکنید. در روزهای عادی هم می توانید با دادن هدیه به خانم ها، آن ها را غافلگیر و شادمان کنید.

هدیه خاص برای خانم ها چیست؟

احتیاجی نیست برای تهیه هدیه خاص برای خانم ها بیش از حد هزینه کنید و یک هدیه گران قیمت بخرید. بیشتر خانم ها به گران بودن هدیه توجهی نمی کنند و صرفا همین که با دادن هدیه به آن ها نشان دهید به فکرشان هستید، برایشان کافی است. به این موضوع توجه داشته باشید که بعضی از خانم ها با دریافت هدیه های لاکچری و گران قیمت، به جای شادمان شدن، عصبانی می شوند، چون فکر می کنند هزینه کردن زیاد برای هدیه غیرضروری است و می توان این هزینه را در جایی که اولویت دارد، خرج کرد.

پس به جای اینکه یک هدیه غیرضروری گران قیمت بخرید، حسابی فکر کنید و ببینید همسر، مادر یا خانمی که قصد خرید هدیه برای او را دارید، به چه چیزی احتیاج دارند و همان وسیله ضروری را برایشان تهیه کنید. هنگام خرید هدیه خاص برای خانم ها، باید به یک سری فاکتورها توجه کنید که در ادامه به بعضی از آن ها اشاره می کنیم:

  • سایز: هنگام خرید لباس، سایز و استایل مورد علاقه همسر یا مادرتان را در نظر بگیرید . اگر نمی خواهید با پرسش مستقیم سایز، مادر یا همسرتان بویی از خرید هدیه ببرند، سراغ کمد لباس شان بروید و سایز لباس ها را بررسی کنید. همچنین یک نگاه کلی به لباس هایی که در کمد است بیندازید تا متوجه استایل و رنگ مورد علاقه مادر یا همسرتان بشوید.
  • رنگ مورد علاقه: برای خرید هدیه، دست کم باید یکی از رنگ های مورد علاقه فردی که می خواهید برای او هدیه بخرید را بدانید. اگر همسر یا مادر یا دوست تان از اید ه ها و رنگ های جدید استقبال می کند، لباس یا وسیله ای بخرید که آن رنگ را تا به حال نداشته است.
  • گل مورد علاقه: گل دادن یکی از روش های قدیمی و همچنان محبوب برای هدیه دادن و نشان دادن عشق و علاقه به طرف مقابل است. گل ها هر کدام معنای خاصی دارند. به طور مثال، گل رز بنفش نشانه عشق در نگاه اول است. هنگام گل دادن به مادر یا همسرتان به معنای گل ها و همچنین گل مورد علاقه شان توجه کنید.
  • طلا یا نقره؟ خیلی از خانم ها طرفدار طلا و خیلی دیگر طرفدار نقره هستند. اگر می خواهید برای مادر یا همسرتان دست بند، گردن بند یا وسایلی از این دست بخرید، به اینکه آن ها طلا دوست دارند یا نقره، توجه کنید.
  • غذای مورد علاقه: معمولا خانم ها مسئولیت آشپزی کردن را به عهده دارند. اگر در روز مادر، روز تولد یا در یک روز عادی، غذای مورد علاقه مادر یا همسرتان را درست کنید (یا اگر آشپزی تان خوب نیست، از بیرون تهیه کنید)، مطمئن باشید که خیلی شادمان خواهند شد.
  • نویسنده یا کتاب مورد علاقه: کتاب می تواند یک هدیه خاص برای خانم ها محسوب شود. اگر همسر یا مادرتان اهل کتاب خواندن هستند، کتاب مورد علاقه شان در زمان حال یا دوران بچگی را برایشان بخرید. یک ایده خلاقانه هم این است که اگر همسرتان اهل خط کشیدن زیر جمله های جالب در کتاب مورد علاقه اش است، یکی از آن جملات را چاپ و قاب کنید و به او هدیه دهید.
  • فیلم یا برنامه تلویزیونی مورد علاقه: لازم نیست همیشه برای مادر، همسر یا دوست تان هدیه های مادی تهیه کنید. از قبل یک بعدازظهر را برای تماشا کردن فیلم یا برنامه تلویزیونی محبوب آن ها معین کنید و چند میان وعده خوشمزه تهیه کنید. فیلم را با هم ببینید و از خوردن خوراکی های خوشمزه در کنار یکدیگر لذت ببرید.
  • انجام کارهای خانه: درست کردن یکی از وسایل خانه که مدت هاست احتیاج به تعمیر دارد، مطمئنا خانم ها را شادمان می کند. می توانید در ظرف شستن، تا کردن لباس های شسته شده یا سایر کارهای خانه که مادر یا همسرتان علاقه ای به انجام آن ها ندارند هم کمک کنید. یک کار ساده و جالب دیگری که می توانید انجام دهید این است که خودروی همسر، مادر یا دوست تان را به بهانه ای قرض بگیرید و به کارواش ببرید و آن را بنزین هم بکنید. شک نکنید که آن ها از این کار حسابی خوششان می آید.
  • وسایل مد شده در فضای مجازی: کمتر خانمی هست که از وسایل تزئینی و ریلکس کننده خوشش نیاید. روشن کردن یک شمع با رایحه ملایم در شب، به ریلکس شدن خانم ها بعد از یک روز کاری شلوغ کمک می کند. همه وسایلی که در فضای مجازی ترند شده اند، گران قیمت نیستند. صابون های معطر، ماگ، شمع معطر، تقویم زیبا و پلنر همگی از جمله وسایلی هستند که می توانید به عنوان یک هدیه خاص برای خانم ها در نظر داشته باشید.

هنگام خرید هدیه برای خانم ها نکات ذکر شده در بالا را در نظر داشته باشید. یک بار دیگر تاکید می کنیم که لازم نیست همیشه به فکر تهیه هدیه های مادی و گران قیمت باشید. بعضی از ایده هایی که در بالا آوردیم (مثل تماشای فیلم در کنار یکدیگر)، از جمله راهکارهای ارزان قیمت برای شادمان کردن خانم ها هستند؛ به ویژه اگر به دلیل مشغله زیاد، کمتر فرصت وقت گذراندن در کنار یکدیگر را دارید.

همچنین بهتر است خرید هدیه را در دقیقه آخر انجام ندهید، چون استرس می گیرید و نمی توانید درست فکر کنید. هر زمان که بیرون رفتید و لباس یا وسیله مناسبی دیدید، آن را بخرید و در موقعیت مناسب (مانند روز زن)، به خانم ها هدیه دهید.

چه زمانی هدیه بدهیم؟

زمان هدیه دادن یکی دیگر از فاکتورهایی است که اهمیت زیادی دارد و باید توجه ویژه ای به آن بکنید. در ادامه به بدترین زمان ها برای هدیه دادن به خانم ها اشاره می کنیم:

  • هنگامی که موقعیت سختی را می گذراند، به طور مثال بچه ها در حال دعوا کردن هستند و او عصبانی و ناراحت ا ست، یا هنگامی که یکی از وسایل خانه خراب شده است.
  • زمانی که دیرش شده و برای رفتن به سرکار یا یک جلسه مهم عجله دارد.
  • زمانی که بعد از یک روز پراسترس کاری، وارد خانه می شود.
  • بلافاصله بعد از دعوا کردن با یکدیگر
  • بلافاصله بعد از ابراز احساسات منفی (مانند احساس تنفر از خود)
  • دقیقا بعد از اینکه از شما چیزی خواسته، مثل توجه بیشتر یا انجام یکی از کارهای خانه
  • زمانی که خسته و بی حوصله است.

به بدترین زمان ها برای هدیه دادن اشاره کردیم. در ادامه بهترین زمان ها و روش هدیه دادن را به شما می گوییم:

  • صبح ها، بهترین زمان برای هدیه دادن: افراد صبح ها انرژی و وقت بیشتری دارند. اگر به همسر یا مادرتان در صبح هدیه دهید، او وقت و حوصله این را دارد که حسابی از هدیه ای که گرفته لذت ببرد و از شما بابت وقتی که گذاشته اید و ارزشی که برای او قائل بوده اید، تشکر کند. اگر همسر یا مادرتان صبح های شلوغی دارند، به آن ها بگویید که عصر برای او یک سورپرایز جالب خواهید داشت.
  • قرار دادن هدیه در جایی که خودشان آن را پیدا کنند: هدیه ای که برای همسر یا مادرتان تهیه کردید را جایی بگذارید که خودشان آن را پیدا کنند و حسابی شگفت زده شوند. به طور مثال، می توانید هدیه را روی کاپوت ماشین یا روی کانتر یا میز آشپزخانه بگذارید.
  • هدیه دادن چند روز بعد از مشاجره و دعوا: همان طور که در بالا اشاره کردیم، هدیه دادن بلافاصله بعد از دعوا کردن اصلا ایده خوبی نیست. اجازه دهید دست کم یک روز از مشاجره تان بگذرد. هدیه ای تهیه کنید و با همسر، دوست یا مادرتان یک گوشه بنشینید و درباره اتفاقی که افتاده، صحبت کنید. اگر خودتان مقصر بوده اید، عذرخواهی کنید و به آن ها بگویید این هدیه ای که تهیه کرده اید،برای ابراز پشیمانی تان است.
  • هدیه دادن در یک جای خلوت و آرام: اگر می خواهید به همسرتان در محیط آرام هدیه دهید، برای بچه ها کارتون بگذارید تا مشغول شوند و مزاحم شما نشوند. همچنین می توانید آن ها را به خانه مادرتان بفرستید. با همسرتان دوتایی پیاده روی کنید، یا در کارهای خانه مثل ظرف شستن به او کمک کنید تا وقت بیشتری برای رسیدگی به خودش داشته باشید. زمانی که دور و اطراف تان خلوت باشد، همسرتان بهتر می تواند روی شما و هدیه ای که به او داده ا ید، تمرکز کند.
  • روزی که او معمولا ناراحت است: به طور مثال، سالگرد فوت پدر یا مادر از جمله موقعیت های ناراحت کننده برای همه افراد است . با دادن هدیه به خانم ها در این روز، به آن ها یادآوری کنید که برایتان ارزشمند هستند. دادن هدیه در چنین روزی باعث می شود آن ها یک چیز مثبت برای فکر کردن داشته باشند.
  • روزی که هیچ انتظاری برای دریافت هدیه ندارند: هدیه دادن در روز مادر، روز تولد یا سالگرد ازدواج کار خوبی است، اما در کنار این روزها می توانید در روزی که خانم ها هیچ انتظاری برای هدیه دریافت ندارند هم علاقه و محبت خود را به آن ها نشان دهید. به طور مثال، یک روز در وسط هفته را انتخاب کنید و به آن ها هدیه دهید . اگر مناسبت هدیه را پرسیدند، به آن ها بگویید که برای قدردانی از زحمات شان این هدیه را برایشان تهیه کرده اید .

می توانید موقعیت های زیر را هم برای هدیه دریافت در نظر بگیرید:

  • اولین روز کاری
  • موفقیت کاری
  • روز خواستگاری

چطور هدیه خاص به خانم ها بدهیم؟

نحوه دادن هدیه خاص برای خانم ها هم اهمیت زیادی دارد. لازم نیست از گران قیمت ترین کاغذ کادو استفاده کنید، اما این بدین معنی نیست که به نحوه هدیه دادن هیچ توجهی نکنید. در ادامه به باید ها و نبایدهای چگونگی هدیه دادن اشاره می کنیم.

بایدها

  • رسید هدیه را نگه دارید، چون شاید احتیاج شود وسیله ای که خریده اید را تعویض کنید یا پس دهید . به طور مثال ممکن است احتیاج به تهیه سایز یا رنگ دیگر شود.
  • هدیه را داخل ساک هدیه بگذارید یا اگر در کادو کردن مهارت چندانی ندارید، از فروشنده خواهش کنید هدیه ای که خریده اید را کادوپیچ کند.
  • یک کارت کوچک روی هدیه بچسبانید و یک جمله محبت آمیز روی آن بنویسید.
  • کادو را به محل کار همسر یا مادرتان پست کنید. برای این کار حتما برنامه آن ها را چک کنید تا از بودن شان در محل کار اطمینان حاصل کنید.
  • در صورت تمایل می توانید از بچه هایتان بخواهید کادویی که تهیه کرده اید را به همسرتان بدهند. به فرزندتان بگویید هنگام دادن هدیه به مادرش بگوید:بابا گفت این را به زیباترین مادر جهان بدهم.

نبایدها

  • برچسب قیمت را روی کادو نگذارید و حتما آن را بردارید.
  • کادو را توی پلاستیک ساده ای که مغازه به شما داده، قرار ندهید.
  • از کاغذ کادوی بی ربط استفاده نکنید. کاغذ کادو را با توجه به مناسبت هدیه انتخاب کنید. به طور مثال، اگر می خواهید هدیه روز مادر بدهید، از کاغذ کادوی با طرح تولد استفاده نکنید.

30 پیشنهاد خرید هدیه برای خانم ها

گجت پوشیدنی

گجت های پوشیدنی به دلیل کاربردی و جذاب بودن شان، بین خانم ها و آقایان بسیار جذاب شده اند. ضربان قلب، مسافت طی شده و تعداد گام های شما را اندازه گیری می کنند و علاوه بر آن، توسط بلوتوث به گوشی شما متصل می شوند و می توانند تماس ها و پیامک های دریافتی را هم به شما اعلام کنند.

این مچ بندها می توانند یک انتخاب هوشمندانه به عنوان یک هدیه خاص برای خانم ها باشند و خانم های علاقمند به تکنولوژی را واقعا تحت تاثیر قرار دهند. پیشنهاد ما به شما ساعت هوشمند کینگ ویر مدل KW10 و مچ بند هوشمند معروف و جدید شیائومی مدل Mi Band 5 است.

عطر

اگر بخواهیم به سراغ مطمئن ترین هدیه برای خانم ها برویم، را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر عطر کسی که دوست دارید را بو کرده باشید، حتما می دانید که چه نوع عطری را می پسندد. عطر شیرین و خنک دوست دارد یا عطر تلخ با بوی گرم؟

شاید انتخاب برای شما کار سختی باشد و ندانید که دوست، مادر یا همسرتان چه رایحه ای را دوست دارد. به همین دلیل ما دو مورد از پرفروش ترین عطرهای زنانه گروه عطر و ادکلن خبرنگاران را به شما معرفی می کنیم که تقریبا مورد پسند بیشتر خانم ها هستند و البته قیمت مناسبی دارند. عطر اول عطر زنانه آنتونیو باندراس مدل Blue است که بوی خنک و شیرینی دارد و عطر دوم، ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Chifon Rose Couture است که بوی گرم و شیرینی دارد.

دوربین عکاسی

خیلی از خانم ها عاشق عکاسی هستند اما عکاسی با موبایل آن ها راضی نمی کند. برای تشویق خانم ها و دختر خانم هایی که به تازگی به عکاسی علاقمند شده اند، می توانید یک دوربین عکاسی دیجیتال به آن ها هدیه بدهید؛ اما در میان انواع فروشگاه خبرنگاران به جز انواع دوربین های DSLR و کامپکت، دوربین های چاپ فوری هم وجود دارد.

این دوربین های مینیمال و جذاب می توانند یک هدیه خاص برای خانم ها باشند تا با آن ها خاطرات خاص و دوست داشتنی خودشان را ثبت کنند. پیشنهاد ما برای خرید دوربین عکاسی به عنوان هدیه برای خانم هایی که دوست دارند حرفه ای عکاسی کنند، یک دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 4000D به همراه لنز 55-18 و برای خانم هایی که عاشق عکس های پولاروید نوستالژیک هستند، دوربین چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax Mini 9 است.

لوازم شخصی برقی

خانم ها به لوازم شخصی برقی خود خیلی اهمیت می دهند، چون تقریبا هر روز از آن ها استفاده می کنند. از جمله لوازم شخصی برقی می توانیم به سشوار، بیگودی، ، لوازم اصلاح مو و ابزار مراقبت از پوست اشاره کنیم. خانم ها همیشه از اینکه جدیدترین و بهترین مدل این محصولات را داشته باشند، شادمان می شوند.

برای مثال شما می توانید یک جدید و قدرتمند یا یک دستگاه برای حالت دادن موهای لخت برایشان هدیه بگیرید. شاید بهترین هدیه تولد برای خانم ها، یک دستگاه بیگودی یا فرکننده باشد که با آن بتوانند موهای لخت و بی حالت خود را فر کنند. دو مورد از بهترین و پرفروش ترین لوازم شخصی برقی خانم ها عبارتند از فر کننده مو یونیورسال مدل GTS-2888 و سشوار فیلیپس مدل HP8230.

لوازم آرایش چشم و ابرو

در میان انواع هدیه خاص برای خانم ها، یک هدیه است که هیچ وقت محبوبیت خود را از دست نمی دهد و آن لوازم آرایش است. لوازم آرایش مرغوب و با کیفیت که خانم ها بتوانند با خیال راحت از آن روی چشم های زیبای شان استفاده کنند. ممکن است برای خرید اینترنتی هدیه تولد برای خانم ها و دختر خانم های جوان با گزینه های زیادی روبه رو شوید اما اطلاعات زیادی در مورد برندها و مدل ها نداشته باشید.

به همین دلیل ما دو پیشنهاد برای شما داریم که از پرفروش ترین و محبوب ترین هستند. اولی ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Volume است و دومی که چشم ها را گربه ای و زیبا می کند، خط چشم ماژیکی گلدن رز مدل Precision است.

لوازم آرایش لب

همان طور که گفتیم، همه خانم ها وقتی که لوازم آرایش هدیه می گیرند شادمان می شوند، مخصوصا اگر این هدیه یک خوش رنگ باشد. پرطرفدارترین رنگ های رژ لب، رژ لب قرمز است. از تن های رنگی تیره و گرم مثل زرشکی و آلبالویی تا قرمزهای روشن تر.

برای خرید رژ لب برای خانم ها، باید به رنگ پوست و نوع آرایشی که معمولا استفاده می کنند، توجه کنید. پیشنهاد ما به شما دو رژ لب قرمز محبوب است؛ یکی رژ لب جامد بورژوآ مدل Rouge Velvet که رنگ قرمز فوق العاده ای دارد و دیگری رژ لب مایع دبورا مدل Velvet که بافتی مخملی و مات دارد و جلوه ی زیبایی به لب ها می دهد.

زیورآلات

اگر به دنبال یک هدیه لوکس برای خانم ها می گشت، یک گردنبند یا یک می تواند یک گزینه عالی باشد. اگر مناسبت خاصی در پیش نیست یا اگر قصد ندارید که زیاد هزینه کنید، می توانید بین زیورآلات غیر طلا و بدلی، گزینه های خیلی شیک و جذابی پیدا کنید که با سنگ ها و مرواریدهای زیبا تزیین شده اند.

فقط قبل از خرید، مطمئن شوید که به فلز خاصی حساسیت نداشته باشند. می توانید از میان مدل های مختلف ست و نیم ست زیبا و جدید دیدن کنید و زیباترین را برای خانم جذابی که می شناسید بخرید. پیشنهاد ما برای خرید ست و نیم ست برای خانم های جوان عبارت اند از نیم ست نقره طرح گل مدل FL 167 و نیم ست سین گالری طرح پروانه سواچ.

کیف پول

کیف پول وسیله ای است که همه ما به آن احتیاج داریم. هدیه دادن کیف پول به خانم ها باعث می شود همیشه به یادتان باشند، چون کیف پول وسیله ای است که هر روز دست کم یک بار از آن استفاده می شود. کیف پول یک وسیله کاربردی است. علاوه بر این، نسبت به خیلی از هدیه ها، ارزان تر است.

کیف پول به دلیل استفاده مکرری که از آن داریم، بعد از مدتی کهنه و پاره می شود و باید تعویض شود. بنابراین وقتی به کسی کیف پول هدیه می دهید، بالاخره یک روز به کارش می آید.

هنگام خرید، به سلیقه خانمی که قرار است برای او کیف پول بخرید توجه کنید و ببینید از طرح های شلوغ خوشش می آید یا ساده، رنگ مورد علاقه اش چیست و کیف کوچک و جمع جور دوست دارد یا بزرگ؟

ما دو پیشنهاد از پرفروش ترین محصولات دیجی کالا را در اختیارتان قرار می دهیم. کیف پول چرم دیاکو مدل 258 و کیف پول زنانه طرح گل رز که هر دو نظر خانم های خوش سلیقه را جلب می کنند.

ساعت مچی

معمولا ساعت مچی انتخاب افرادی است که به دنبال یک هدیه لوکس برای خانم ها هستند. را معمولا برای هدیه سالگرد ازدواج یا هدیه تولد برای خانم ها می خرند که به نوع خود جزو هدیه های جذاب محسوب می شود. در میان تمام برندهای مختلف ساعت مچی، قیمت های مختلفی هم وجود دارد که با توجه به بودجه ای که دارید، می توانید برند مناسب را پیدا کنید.

اگر قصد خرید هدیه برای مناسبت خاصی را دارید بهتر است که کمی بیشتر هزینه کنید و یک ساعت شیک و رسمی بخرید. اما اگر به دنبال خرید یک هدیه ارزان قیمت برای خانم ها هستید، مسئله ای نیست و باز هم می توانید یک ساعت مچی زیبا پیدا کنید.

به همین دلیل ما از میان انواع ساعت مچی دو نوع ساعت با دو قیمت متفاوت را به شما پیشنهاد می دهیم. ساعت مچی گران قیمت ما برند محبوب اسپریت است و ساعت مچی ارزان قیمت اما زیبایی که به شما پیشنهاد می کنیم، از برند نام آشنای کاسیو است.

آویز ساعت

اگر می خواهید یک هدیه بامزه و قشنگ به یک خانم جوان بدهید که نه آنقدر کوچک باشد که به چشم نیاید و نه چندان تجملی باشد، می توانید نگاهی به آویزهای ساعت بیندازید. آویز ساعت جزو زیورآلات کوچکی به شمار می رود که شاید به تنهایی جلوه ی خاصی نداشته باشد، اما همین زنجیر ظریف، زیبایی ساعت را دو چندان می کند.

اگر مناسبت خاصی در پیش است یا می خواهید یک هدیه ارزشمند و ماندگار به یک خانم بدهید، که هر وقت به ساعتش نگاه می کند یاد شما بیفتد، آویز ساعت طلا بهترین گزینه است. اگر هم می خواهید صرفا به رسم یادبود و دوستی به یک دختر خانم زیبا هدیه بدهید، می توانید آویز ساعت بدل انتخاب کنید که آن هم در نوع خود بسیار زیبا است.

پیشنهاد ما به شما برای تهیه یک هدیه خاص برای خانم ها، یک آویز ساعت طلا با یک سنگ قرمز و طرح انار و یک آویز ساعت به شکل ماه طلایی و از جنس استیل است.

لوازم ورزشی

لوازم ورزشی یک هدیه کاربردی هستند که خانم های ورزشکار را بیش از هر چیز شادمان می کند. کافی ا ست بدانید که به چه ورزشی علاقه دارند و به سراغ لوازم همان ورزش بروید. در گروه لوازم ورزشی فروشگاه خبرنگاران شما انتخاب های زیادی دارید مانند ، ، ، ، و …

حتی می توانید با هدیه دادن لوازم ورزشی به کسانی که ورزش نمی کنند، آن ها را به ورزش کردن تشویق کنید. هدیه های پیشنهادی ما به شما یک جفت دمبل 1 کیلوگرمی جذاب برای انواع ورزش های هوازی و بدن سازی و یک زیرانداز ورزشی جذاب برای ورزش یوگا، پیلاتس، باراسل و دیگر ورزش هایی است که به مت یا زیرانداز ورزشی احتیاج دارند.

لوازم جانبی دیجیتال

گشت و گذار در اینترنت و شبکه های اجتماعی باعث می شود که در طول روز شارژ موبایل ها خیلی زودتر از چیزی که انتظار داریم تمام شود. به همین دلیل است که پاور بانک یا شارژر همراه می تواند یک هدیه عالی از طرف شما باشد. اگر می خواهید یک برای خانم ها هدیه بگیرید، بسیار مهم است که بدانید پاور بانک باید کوچک و سبک با ظاهری زیبا و ظریف باشد.

میزان شارژدهی و کاربردی بودن پاور بانک قطعا اهمیت زیادی دارد، اما ظاهر آن هم مهم است؛ چون خانم ها پاور بانک های سنگین با طراحی های ضمخت را دوست ندارند و ترجیح می دهند یک پاور بانک ظریف و سبک در کیف شان بگذارند. برای هدیه به خانم ها ما دو پاور بانک با این معینات به شما معرفی می کنیم: پاور بانک معروف شیائومی مدل PLM09ZM با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت و پاور بانک میلی با ظرفیت 4700 میلی آمپر ساعت که هر دو جزو پرفروش ترین پاور بانک های خبرنگاران هستند.

کیف و کوله

برای کسانی که می خواهند یک هدیه کاربردی برای یک خانم بخرند، که بتواند هر روز از آن استفاده کند و واقعا به کارش بیاید، گزینه خوبی است. خانم ها هر روز از کیف استفاده می کنند، پس یک کیف نو همیشه شادمان شان می کند.

با توجه به سبک لباس پوشیدن و نوع استفاده ای که آن خانم از کیف می کند، انتخاب شما می تواند کیف دستی مهمانی، کیف رودوشی یا کوله برای استفاده روزمره باشد. پیشنهاد ما برای خرید کیف زنانه، یک کوله پشتی ساده برای خانم های جوان تر و یک کیف دستی شیک برای مهمانی ها است.

پابند

یکی دیگر از زیورآلات جذاب برای خانم های جوان، پابند است. یک زیور قدیمی برای زیبایی بخشیدن به پاهای خانم ها است که همچنان طرفداران زیادی دارد. پابندها طرح ها و جنس های متنوعی دارند. پابندهای طلا، نقره، بدل یا پارچه با هر بودجه ای متناسب هستند.

پابند، جزو زیورآلات خاص محسوب می شود و به همین دلیل می تواند انتخاب خوبی به عنوان یک هدیه خاص برای خانم ها باشد. می توانید این پابند شیک با زنجیر استیل نقره ای ضد حساسیت و ضد زنگ را برای یک فرد بسیار خاص هدیه بگیرید، یا یک پابند اسپرت و دخترانه که با صدف و الیاف نخی ساخته شده است.

پک مراقبت از پوست

خانم ها اهمیت زیادی به پوست خود می دهند. آرزوی همه خانم ها این است که پوست درخشان، مرطوب و بی عیب و نقصی داشته باشند. پک مراقبت از پوست یک هدیه بسیار عالی برای خانم ها است. این پک احتیاجهای پوستی مختلف خانم ها را برطرف می کند.

از جمله فواید این پک می توانیم به پاکسازی آلودگی های پوست، جلوگیری از خشکی پوست، برطرف کردن سلول های پوستی مرده و جوان سازی پوست اشاره کنیم. خانم ها می توانند با استفاده از این پک مراقبتی، سلامت، زیبایی و شفافیت پوست شان را تضمین کنند. می توانید برای خرید یک هدیه خاص برای خانم ها، پک مراقبت از پوست را در نظر داشته باشید.

ما دو پیشنهاد عالی برای شما داریم: پک مراقبت از پوست و ضد چروک ویشکا مدل SH18 حجم 50 میلی لیتر و پک مراقبت و جوان سازی پوست جی وان مدل Black & White مجموعه 2 عددی، که هر دو به خانم ها پوستی جوان و شاداب هدیه می دهند.

نکته آخر

در این مقاله به معرفی نکات مهم در مورد هدیه دادن به خانم ها پرداختیم و لیستی از 30 هدیه جذاب برای خانم ها را در اختیارتان قرار دادیم که هر کدام از آن ها می تواند هدیه ای از طرف شما برای همسر، دختر، خواهر یا دوست تان باشد. این لیست با توجه به سلیقه و احتیاج خانم های جوان طراحی شده و شامل انواع لوازم آرایش، لوازم دکوری، لوازم جانبی ورزشی، صنایع دستی و… می شود. چه به دنبال هدیه تولد برای خانم ها باشید و چه بخواهید با یک هدیه، روز زن را به او تبریک بگویید، در نظر دریافت پیشنهادها و نکات ذکر شده در این مقاله شما را سربلند خواهد کرد.

برای اینکه خرید مطمئنی داشته باشید و پشیمان نشوید، حتما به این نکات توجه کنید. علاوه بر خرید هدیه، زمان هدیه دادن هم اهمیت زیادی دارد. اگر در زمان نامناسب هدیه دهید، تمام تلاش هایی که کرده اید به باد می رود. پس دفعه بعدی که خواستید برای مادر یا همسرتان هدیه ای بخرید، ترفندهای ذکر شده در این مقاله را در نظر داشته باشید و از پیشنهادهای خریدی که معرفی کردیم، استفاده کنید.

منبع: art of manliness

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5953

به "چطور یک هدیه خاص برای خانم ها بخریم؟ (با 30 پیشنهاد جذاب)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور یک هدیه خاص برای خانم ها بخریم؟ (با 30 پیشنهاد جذاب)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید