کنایه کورتوا به ستاره ولزی تاتنهام؛ بیل به بهترین تیم لندن نرفته است!

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- ستاره ولزی بعد از چندین سال حضور در رئال مادرید سال جاری تابستان به تاتنهام پیوست.

کنایه کورتوا به ستاره ولزی تاتنهام؛ بیل به بهترین تیم لندن نرفته است!

به گزارش خبرنگاران، تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال مادرید و همبازی سابق او که پیش از پیوستن به رئال مادرید هفت سال در رقیب همشهری تاتنهام، چلسی، بازی نموده بود پیامی طعنه آمیز خطاب به گرت بیل منتشر کرد و گفت برای گیل بهترین آرزوها را دارد هر چند او در بهترین تیم لندن بازی نمی نماید.

کورتوا در تبادل نظر با نشریه اسپانیایی ال لارگوئرو در پاسخ به سوالی درباره گرت بیل و انتقالش به لیگ برتر گفت: آنچه بین گرت بیل و سرمربی ما گذشته شخصی است و به خودشان مربوط است. من نمی دانم گرت چه فکری نموده ولی این تصمیمها از تصمیمهایی است که هر شخصی باید خودش بگیرد. دروازه بان بلژیکی رئال در ادامه گفت: من با گرت رابطه خوبی دارم و برایش در سالی که پیش رو است بهترین آرزوها را دارم حتی با اینکه او در بهترین تیم لندن بازی نمی نماید!

کورتوا در مصاحبه اخیر خود با Cadena SER گفت: دوست دارم که سال های خیلی بیشتری در اینجا بمانم. بازنشستگی در رئال مادرید فوق العاده خواهد بود. در حال حاضر خوب کار می کنم. بعد از بازی با لوانته در کشاله ران خود کمی احساس ناراحتی کردم اما تنها یک مصدومیت جزئی بود. اگر بازی خیلی مهمی داشتیم، احتمالاً می توانستم برای تیم ملی بلژیک هم بازی کنم اما با توجه به تعداد بازی هایی که در پیش داریم بهتر بود که استراحت کنم. چند روزی استراحت کردم و گاهی اوقات این بهترین کاری است که می توانید برای بدن خود انجام دهید.

واکنش هایی که اخیراً نشان داده ام توجهات بیشتری را به خود جلب نموده چون در لحظات کلیدی رقم خورده اند. اگر ما با اختلاف چند گل از حریف پیش می افتادیم، شاید آن واکنش های من خیلی به چشم نمی آمدند و در خصوص آینها صحبت نمی شد. من سعی دارم کار خودم را انجام دهم و سه امتیاز را برای تیم کسب کنیم. ترجیح می دهم در طول مسابقه به جای 6 یا 7 سیو، زیاد وادار به واکنش نشان دادن نشوم.

نیازی نیست که به همه منتقدانم پاسخ دهم. می دانم که درون زمین چه کارهایی می توانم انجام دهم و در چه موقعیتی قرار دارم. انتقاد تند کردن کار راحتی است اما باعث به وجود آمدن بحث می شود. من به حرف کسانی که در اطرافم هستند و انتقاد های سازنده می نمایند گوش می دهم چون می دانم که بازی خوبی داشته ام یا بد بازی نموده ام. انتقاد ها می توانند روی شما تأثیر بگذارند، همگی انسان هستیم و احساسات داریم اما باید ببینید که فرد انتقاد نماینده چه کسی است.

همواره می دانم گلی که دریافت نموده ام غیرقابل مهار بود یا می توانستم عملکرد بهتری داشته باشم. من به سخت کوشی ادامه می دهم و این ثبات را در پی خواهد داشت. همواره بازی با پای ضعیفی داشته ام اما خیلی کوشش کردم تا در این زمینه هم بهتر شوم، و به بازیسازی تیم از عقب زمین یاری کنم. با توجه به فشاری که وجود دارد و نوع بازی هجومی ما، دروازه بانی رئال مادرید مسئولیت بزرگی است. خارج از زمین بازی هم یک مربی خصوصی دارم که در زمینه افزایش قدرت بدنی و چابکی به من یاری می نماید و یک آشپز اختصاصی دارم تا غذای سالم تر و بهتری بخورم. هرچه سن شما بالاتر می رود باید دقت و توجه بیشتری به این مسائل داشته باشید.

اشتباهات اخیر داوید دخیا و انتقاد ها از او

او اشتباه بزرگی مرتکب نشد. او فقط کمی از جایگیری مناسب خود فاصله داشت اما چنین تصمیماتی (خروج از دروازه) برای شما نتیجه بخش است و گاهی اوقات هم گران تمام می شود. مقابل سوئیس او واکنش فوق العاده ای داشت و در همین بازی با اوکراین هم او چند واکنش عالی نشان داد.

کورتوا در خصوص سرخیو راموس، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو

خیلی مهم است که راموس در رئال مادرید بماند. همواره به او گفته ام که می خواهم یک قهرمانی در اروپا همراه با او کسب کنم. همواره به جز تنها یک مورد، راموس را تحسین نموده ام، و آن یک مورد به فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2014 برمی شود. در خصوص مسی و رونالدو هم فقط باید تا جایی که می توانیم از بازی آنها لذت ببریم.

جدایی گرت بیل از رئال مادرید

برای گرت بهترین ها را آرزو می کنم، هرچند که به بهترین تیم لندن نرفت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4609

به "کنایه کورتوا به ستاره ولزی تاتنهام؛ بیل به بهترین تیم لندن نرفته است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه کورتوا به ستاره ولزی تاتنهام؛ بیل به بهترین تیم لندن نرفته است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید