دریافت جواب بله با ضرب و جرح از دختر جوان

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران (پانا) - روز پایانی هفته گذشته دختر جوانی در تهران به اداره پلیس رفت و از خواستگار کینه جویش به اتهام ضرب و جرح و شکنجه شکایت کرد.

دریافت جواب بله با ضرب و جرح از دختر جوان

به گزارش روزنامه جوان، وی در حالی که دست هایش پانسمان بود به مأموران پلیس گفت چهارسال قبل همراه تعدادی از دوستانم برای تفریح به پارک کوهستانی در شمال تهران رفته بودم که در آنجا با پسر جوانی که خودش را شایان معرفی کرد آشنا شدم. مدتی با هم ارتباط تلفنی و پیامکی داشتیم اما کم کم به هم علاقه پیدا کردیم و رابطه ما صمیمی تر شد. شایان می گفت دانشجوی خلبانی است و وضع اقتصادی خوبی دارد و همواره هم لباس های شیک می پوشید و خودروی مدل بالا و گرانقیمت سوار می شد.

او ادامه داد: معمولاً هر چند روز یک بار او را می دیدم و گاهی هم مرا به رستوران دعوت می کرد و برای من کادوهای گرانقیمت می خرید. گاهی هم چند روزی از او خبری نبود که مدعی بود به سفر خارج از کشور رفته است و روزی هم که دوباره مرا می دید، معمولاً سوغات خارجی برای من می آورد. رفتار و ولخرجی های او باعث شد که عاشق و دلباخته اش شوم که مدتی بعد به من پیشنهاد ازدواج داد و من هم قبول کردم و قرار بود به زودی به خواستگاری ام بیاید و با هم ازدواج کنیم.

این دختر اظهار کرد: در حالی که هر روز برای زندگی مشترکم با شایان رؤیابافی می کردم و در انتظار مراسم خواستگاری بودم، مردی با تلفن همراهم تماس گرفت و همه رؤیاهای مرا به باد داد. او گفت که شایان اسم واقعی اش بهمن است و نه تنها خلبان و تحصیلکرده نیست که از خلافکارهای درجه یک تهران است. مرد ناشناس گفت بهمن قاچاق فروش است و از این راه درآمد خوبی هم دارد. ابتدا باور نکردم اما او آدرس پاتوق بهمن را برای من فرستاد و خواست خودم از نزدیک او را ببینم. وقتی به آدرس داده شده رفتم تازه متوجه شدم که خواستگارم خلافکار حرفه ای است.

وی ادامه داد: پس از این به خواستگارم جواب رد دادم و گفتم که دست او برای من رو شده است و دیگر دوست ندارم با او ارتباط داشته باشم اما بهمن دست بردار نبود و مدعی بود که عاشق من است و باید با او ازدواج کنم. من ارتباطم را با او قطع کردم و به تلفن هایش جواب نمی دادم اما بهمن برای من مزاحمت ایجاد می کرد و می گفت اگر به خواستگاری اش جواب مثبت ندهم اتفاق بدی برای من رخ می دهد. حرف های او را جدی نگرفتم و باز هم به او جواب رد دادم تا اینکه دیروز او به کوچه ما آمد و وقتی از خانه بیرون آمدم مرا به شدت کتک زد. داخل کوچه کسی نبود که به فریادم برسد و بهمن هم آنقدر مرا کتک زد و شکنجه داد که دو تا از ناخن هایم کنده شد و بعد هم از محل گریخت. پس از حادثه به درمانگاه رفتم و دست هایم را پانسمان کردم و سپس به اداره پلیس آمدم که از خواستگار کینه جویم شکایت کنم.

با شکایت دختر جوان، پرونده به دستور قاضی حبیب الله صادقی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی و دستگیری متهم در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی نهاده شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6872

به "دریافت جواب بله با ضرب و جرح از دختر جوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت جواب بله با ضرب و جرح از دختر جوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید