7 انبار املاک تکمیلی در آتش سوخت

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران : رییس سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه در نورد آتش سوزی پرحاشیه روزگذشته این شهر گفت: آتش سوزی در انبارهای اموال تملیکی واقع در جاده سلماس بود که با مصدومیت 2 آتش نشان اطفا شد.

7 انبار املاک تکمیلی در آتش سوخت

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرآنلاین، ابراهیم شاد قوشچی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: یک مورد حادثه آتش سوزی در انبارهای اموال تملیکی (شامل 7 انبار متفرقه) واقع در جاده سلماس به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری اطلاع داده شد که بلافاصله ایستگاه های آتش نشانی به محل آتش سوزی اعزام شدند.

وی اضافه نمود: محل آتش سوزی در محلی بود که در آن 12 انبار فعالیت می کرد که 7 انبار به مساحت بیش از 3000 متر دچار حریق شد.

وی اضافه نمود: با استفاده از 70 درصد ظرفیت آتش نشانی در این حادثه آتش سوزی و حضور 70 مامور آتش نشانی از 7 ایستگاه به سرعت از گسترش آتش به انبارهای دیگر جلوگیری و آتش اطفا شد.

شاد قوشچی گفت: آتش در محل حادثه اطفا شده و ماموران آتش نشانی اقدام به لکه گیری محل و ایمن سازی آن کردند و متاسفانه در این آتش سوزی 2 نفر از نیروهای آتش نشانی شهرداری ارومیه مصدوم شدند و همچنین این حادثه خسارات اقتصادی بر جای گذاشته است ضمن اینکه علت حادثه در دست آنالیز است.

اهمیت حادثه منجر به حضور استاندار آذربایجان غربی و شهردار ارومیه شده بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5202

به "7 انبار املاک تکمیلی در آتش سوخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 انبار املاک تکمیلی در آتش سوخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید