700 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد خودکفا شدند

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: 700 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد خودکفا شدند و از چرخه حمایت خارج شده اند.

700 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد خودکفا شدند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سید مرتضی بختکمک پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم افتتاح یک واحد مسکن مددجویی در شهر سورشجان چهارمحال بختکمک با بیان اینکه 700 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد خودکفا شدند و از چرخه حمایت خارج شده اند، گفت: این خانوار با حمایت های کمیته امداد و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از سال 74 تا 97 خودکفا شده اند و از چرخه حمایت این نهاد خارج شده اند.

وی تاکید کرد: با خارج شده این تعداد خانوار تحت حمایت، در پرداخت شش هزار میلیارد تومان مستمری صرفه جویی شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور تاکید کرد: در حال حاضر دو میلیون و 650 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد هستند.

وی خاطرنشان کرد: خودکفایی این مددجویان از مهمترین اهداف کمیته امداد است که از تمام ظرفیت برای اشتغال و افزایش درآمد این مددجویان در استان ها استفاده می شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور تاکید کرد: تسهیلات حمایتی برای کارفرمایانی که اقدام به استخدام مددجویان کمیته امداد بگیرند در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه تأمین مسکن از مهمترین اهداف کمیته امداد برای نیازمندان است، عنوان کرد: جذب مشارکت های خیران برای احداث مسکن برای نیازمندان و مددجویان از مهمترین اولویت های کمیته امداد است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور عنوان کرد: ورود ارگان ها و سازمان ها از جمله یگان ویژه استان برای احداث مسکن برای نیازمندان قابل تقدیر است.

وی تاکید کرد: این واحد مسکونی با همت یگان ویژه و اعتبارات کمیته امداد احداث شده است که این امر خداپسندانه موجب شده است تا یک خانواده نیازمند از نعمت خانه بهره مند شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور خاطرنشان کرد: این اقدام باید به صورت الگو معرفی شود تا حضور مردم برای کمک به نیازمندان و خانه دار کردن آنها پر رنگ تر شود.

به گزارش مهر، یک واحد مسکن مددجویی در شهر سورشجان چهارمحال بختکمک با کمک یگان ویژه استان و اعتبارات کمیته امداد احداث شده بود که با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور افتتاح شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3961

به "700 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد خودکفا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "700 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد خودکفا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید