CAS پرونده جودوی ایران را به فدراسیون جهانی ارجاع داد

به گزارش مجله بای بلاگ، بر اساس اعلام فدراسیون جودو، دادگاه حکمیت ورزش پرونده جودوی ایران را به فدراسیون جهانی ارجاع داده است.

CAS پرونده جودوی ایران را به فدراسیون جهانی ارجاع داد

به گزارش ایسنا، فدراسیون جودو نوشت: بر اساس هماهنگی های اجرا شده توسط وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون جودوی جمهوری اسلامی ایران با توجه به دفاعیات حقوقی مؤثری که به عمل آمد دیوان داوری ورزش طی رأیی که در تاریخ 1399/12/11 صادر نمود رأی کمیته انضباطی فدراسیون جهانی مبنی بر تعلیق فدراسیون جودو ایران را باطل اعلام نمود و مقرر نمود به منظور آنالیز های بعدی این پرونده به فدراسیون جهانی جودو ارجاع شود.

بدون تردید فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران خود را همچنان تابع اصول منشور المپیک و مقررات اساسنامه فدراسیون جهانی جودو می شناسد و از همکاری و تعامل روزافزون با فدراسیون جهانی در همین چارچوب استقبال خواهد نمود.

فدراسیون جودو بدین وسیله مراتب قدردانی خود را از عملکرد شایسته تیم حقوقی، حمایت های وزیر محترم ورزش و جوانان، مساعدت های رییس محترم کمیته ملی المپیک و همراهی های معاون محترم توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش در جهت تحقق این پیروزی عظیم حقوقی ورزشی اعلام می دارد.

آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: عصر ایران
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6767

به "CAS پرونده جودوی ایران را به فدراسیون جهانی ارجاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "CAS پرونده جودوی ایران را به فدراسیون جهانی ارجاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید