آیا راهی وجود دارد که صدای قربانیان بی گناه اقدامات یکجانبه اجباری شنیده و مصائب آن ها جبران گردد؟

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران (پانا) - نماینده ایران در کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد یکجانبه گرایی آمریکا را تهدید واقعی حقوق بشر در دنیا دانست و از بی اقدامی مجامع مربوطه انتقاد کرد.

آیا راهی وجود دارد که صدای قربانیان بی گناه اقدامات یکجانبه اجباری شنیده و مصائب آن ها جبران گردد؟

به گزارش ایلنا، محمد زارعیان در نشست کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد که با حضور میشل باشله، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد برگزار گردید، این مطلب را مطرح نمود.

وی افزایش یکجانبه گرایی را یک تهدید واقعی دنیای برای حمایت و ارتقای حقوق بشر دانست و اضافه نمود: تاثیر و دامنه اقدامات اجباری یکجانبه غیرقانونی که به مردم ایران تحمیل شده است، حتی در زمان شیوع بیماری همه گیری تشدید شده است.

نماینده ایران در کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد ادامه داد: دولت آمریکا منافع سیاسی شهروندان ایران را به ویژه آسیب پذیرترین آنها از جمله زنان، بچه ها، افراد مسن و افرادی که احتیاج به مراقبت های پزشکی دارند، هدف قرار داده است. این چیزی جز تروریسم مالی نیست.

زارعیان با ابراز تاسف از اقدامات یکجانبه آمریکا تاکید نمود: ده ها میلیون نفر در سراسر دنیا تحت اقدامات اجباری یک جانبه قرار گرفته اند اما توجه لازم به این جنایت و نسل کشی ناشی از نقض گسترده حقوق بشر نشده است.

وی در این نشست از کمیسر عالی حقوق بشر این سوال را مطرح نمود که آیا راهی وجود دارد که صدای قربانیان بی گناه اقدامات یکجانبه اجباری شنیده و مصائب آنها جبران گردد؟

در این نشست که به صورت مجازی برگزار گردید کمیسر عالی حقوق بشر از ژنو مشارکت نموده بود، کشورهای مختلف نقطه نظرات خود را درباره حقوق بشر و انتظاراتی که از کمیساریا و شورای حقوق بشر دارند، برشمردند و سوالات خود را از این مقام سازمان ملل متحد پرسیدند.

باشله هم در انتها با یک جمع بندی کلی به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4639

به "آیا راهی وجود دارد که صدای قربانیان بی گناه اقدامات یکجانبه اجباری شنیده و مصائب آن ها جبران گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا راهی وجود دارد که صدای قربانیان بی گناه اقدامات یکجانبه اجباری شنیده و مصائب آن ها جبران گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید