اقدام جوانمردانه قایقران مرد، نصیری المپیک را به ملایی هدیه کرد

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران، پس از کسب دو اسم نایب قهرمانی در مسابقات روئینگ سهمیه المپیک ژاپن به وسیله بهمن نصیری و نازنین ملایی و سهمیه بندی فدراسیون جهانی روئینگ مبنی بر انتخاب و معرفی یکی از این دو به وسیله فدراسیون، علی رغم جلسات متعدد کمیته فنی و نظر خواهی از مربیان و صاحب نظران، آنالیز نتایج دو قهرمان در مسابقات قهرمانی آسیا 1399، کسب سهمیه المپیک 1400، رکوردهای تمرینی و حتی استانداردسازی رکوردهای کسب شده با حریفان در مسابقات فوق الاشاره و رکوردهای جهانی و المپیک اختلاف معنی داری مشاهده نشد.

اقدام جوانمردانه قایقران مرد، نصیری المپیک را به ملایی هدیه کرد

در این بین آقای بهمن نصیری قهرمان روئینگ تک نفره سنگین وزن آسیا با رفتاری جوانمردانه فرصت را در اختیار خانم ملایی قرار داده و در این انتخاب بسیار سخت کمک رسان فدراسیون شد.

نصیری طی پیامی به روابط عمومی فدراسیون قایقرانی اعلام نمود: با توجه به قوانین پیچیده فدراسیون جهانی مبنی بر انتخاب یک نفر از بین من و خانم ملایی، علی رغم شانس بالاتری که جهت انتخاب شدن دارم. به منظور کاهش فشار بر فدراسیون و شخص دکتر سهرابیان از این چالش فرساینده کناره گیری می نمایم.

فدراسیون قایقرانی ضمن اعلام قدردانی و ارج نهادن به کوشش های این پهلوان عزیز طی سال های اخیر در اردوهای شبانه روزی، موفقیت روزافزون ایشان را آرزومند است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7711

به "اقدام جوانمردانه قایقران مرد، نصیری المپیک را به ملایی هدیه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام جوانمردانه قایقران مرد، نصیری المپیک را به ملایی هدیه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید