تصمیم گیری درباره شروع مسابقات فوتبال به آینده موکول شد، شروع فعالیت ورزش های انفرادی در شهرهای سفید

به گزارش مجله بای بلاگ، وزیر ورزش و جوانان گفت: پس از صحبت با وزیر بهداشت به این نتیجه رسیدیم که این امکان در حال حاضر وجود ندارد که زمان آغاز لیگ برتر را اعلام کنیم.

تصمیم گیری درباره شروع مسابقات فوتبال به آینده موکول شد، شروع فعالیت ورزش های انفرادی در شهرهای سفید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در نشست ستاد مبارزه با شیوع کرونا در ورزش با اشاره به مصوبه هجدهمین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا با حضور رئیس جمهور گفت: این مصوبه به باشگاه های ورزشی که دارای رشته انفرادی و غیرگروهی هستند که ارتباط فردی زیادی ندارند، در 132 شهر سفید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اجازه فعالیت را از 16 اردیبهشت ماه می دهد.

وی رشته های دوچرخه سواری، تنیس، تنیس روی میز، تیراندازی، تیراندازی با کمان، بعضی رشته های دوومیدانی، قایقرانی، وزنه برداری و بولینگ را از جمله رشته هایی بیان کرد که فعالیت های شان در شهرهای که شرایط آنها در خصوص شیوع کرونا سفید اعلام شده، مجاز است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تصمیم گیری پیرامون رقابت های ورزشی از جمله لیگ برتر فوتبال فعلاً امکان پذیر نیست، توضیح داد: درباره فوتبال به صورت ویژه با دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مفصل صحبت کردم و به این نتیجه رسیدیم که این امکان در حال حاضر وجود ندارد که زمان شروع لیگ برتر را اعلام کنیم و تصمیم گیری در این خصوص به زمانی بین 20 تا 25 اردیبهشت ماه موکول می گردد. هیچ مسئولی در شرایط کنونی با توجه به شرایط غیرقابل پیش بینی ویروس کرونا، نمی تواند زمان شروع مسابقات را اعلام کند.

سلطانی فر گفت: کشورها تصمیمات مختلفی درباره رقابت های فوتبال اتخاذ کردند. بعضی از کشورهای اروپایی کلاً تعطیل و بعضی هم تمرینات را به صورت گروه های کوچک دو تا چهار نفره و شش نفره شروع کردند و بعضی کشورهای همسایه از جمله عمان و کویت که درگیر لیگ قهرمانان نیستند، مسابقات را به مرداد و شهریور موکول کردند.

وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم هنوز تصمیمی را ابلاغ نکردند و خبرهای منتشرشده برآورد های رسانه های عربی است و فدراسیون فوتبال هم در حال آنالیز شرایط مختلف برای تصمیم گیری در این خصوص است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2066

به "تصمیم گیری درباره شروع مسابقات فوتبال به آینده موکول شد، شروع فعالیت ورزش های انفرادی در شهرهای سفید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم گیری درباره شروع مسابقات فوتبال به آینده موکول شد، شروع فعالیت ورزش های انفرادی در شهرهای سفید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید