تیم دوگانه بانوان در بناب راه اندازی می شود

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس اداره ورزش و جوانان بناب از راه اندازی تیم دوگانه بانوان در این شهرستان خبر داد.

تیم دوگانه بانوان در بناب راه اندازی می شود

سید مجید یزدانی در مراسم تجلیل از ورزشکاران افتخار آفرین بناب در رشته دوگانه، با اشاره به مسائل پیش روی قهرمانان ورزشی و تیم های ورزشی این شهرستان، افزود: با تلاش های انفرادی ورزشکاران در بناب شاهد کسب افتخارات خوبی هستیم.

وی ادامه داد: علی رغم وجود صنایع قدرتمند در بناب، نبود یک باشگاه حرفه ای برای تیمداری در رشته های مختلف ورزشی، به مشکل اصلی ورزش بناب برای تداوم قهرمانی ها تبدیل شده است.

وی با قدردانی از زحمات خانواده ورزشکاران افتخارآفرین رشته دوگانه، اظهار کرد: به آینده این قهرمانان ورزشی بناب امیدواریم و قطعا بیش از این برای بناب افتخارآفرین خواهند بود.

به گزارش خبرنگاران، یزدانی با اشاره به جذابیت های رشته دوگانه که ترکیبی از رشته های دو و دوچرخه سواری است، افزود: در تلاش هستیم به زودی تیم دوگانه بانوان را نیز در بناب راه اندازی کنیم.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6274

به "تیم دوگانه بانوان در بناب راه اندازی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم دوگانه بانوان در بناب راه اندازی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید