جشنواره دوچرخه سواری من و بابام برگزار می شود

به گزارش مجله بای بلاگ، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام علی (علیه السلام) و بزرگداشت روز پدر جشنواره دوچرخه سواری من و بابام در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار می شود.

جشنواره دوچرخه سواری من و بابام برگزار می شود

به گزارش شهر، امیر پیمانی، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران، ضمن اعلام این خبر بیان نمود: در روز پنج شنبه، هفتم اسفندماه جاری، با همراهی سرای محله دریاچه، جشنی با حضور هم محله ای های دریاچه برگزار خواهد شد و در طی آن بچه ها به همراه پدران خود، بخشی از راستا دوچرخه سواری مجموعه را رکاب خواهند زد.

پیمانی اضافه کرد: هدف از برگزاری چنین رویدادهایی، ارتقای سطح نشاط اجتماعی و ترویج ورزش همگانی در بین خانواده های عزیز تهرانی است.

در انتها مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران گفت: تأثیرات روانی پاندمی کویید 19 و تبعات منفی آن، فضای سنگینی بر روابط اجتماعی، بالاخص در بین اعضای خانواده ها حاکم کرده است و همین موضوع می بایست دستمایه طراحی رویدادهای ورزشی و نشاط آور باشد تا ان شاالله بتوان با استفاده از امکانات موجود، باعث افزایش نشاط و امید اجتماعی در خانواده ها بود.

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6460

به "جشنواره دوچرخه سواری من و بابام برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره دوچرخه سواری من و بابام برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید